Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Papamaci vs. éjszaka

2009.09.25. 11:25 - Csigamami

Jajj szegeny Robertemet nagyon sajnälom. Nagyon felt minket. A picurt es anyäjät. Ma ejjel szokäsos pisimenetem 3 kor. Felülök az ägyon, hogy nekiinduljak, erre a raketakilövö ällomäs mögöttem beindult. Robert kipattant az ägybol (szerintem amugy nem volt magänäl, sztem aludt...) : JOL VAGY ? MINDEN RENDBEN???? KEZDÖDIK??? - mondom nem, nem dehogy kezdödik, jol vagyok, csak pisilnem kell. DE BIZTOS? HONNAN TUDOD, HOGY CSAK PISILNED KELL? (erre nem tudtam välaszolni...) Mondtam nyugodtan feküdjön vissza, mindjärt jövök. De ne kiserjen ki? :o))))

Olyan edes volt :o) Olyan jol esett :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr491406022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.09.28. 17:04:19

jaj de édes :,) és ez így fog menni. Robi aki 5 emelet mélyen alszik, minden mozdulatomra felkelt éjjel :) vigyáznak ránk :)


süti beállítások módosítása