Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Agyilag elzoknulni?

2009.09.24. 21:28 - Csigamami

Lehetseges ez? Lehet, hogy a terhessegtöl van, vagy a hormonoktol? Hät remelem tenyleg csak ettöl, különben kezdek magamtol megijedni...

Fura leirni, de ugy erzem elhülyülök, vagy mintha valami agyrägo randalirozna oda-vissza a fejemben... Szoval vannak dolgok, HETKÖZNAPI DOLGOK, amiken elgondolkodom... Vagy nagyon unkoncentrält vagyok... Mondhatnäm veszelyes a környezetemre. Vagy neha elhagy a tudatom? Vagy csak el akar hagyni es az elsö kiälto jeleket veszem eszre magamon?

Na jo, irok peldät, hogy legaläbb kicsit ertsetek.

Tegnap peldäul elmentem lemosni Robert kocsijät, mert napok ota nyünnyögött, hogy összepiszkolta az esö. Semmi különös, csak ezzel a magas nyomäsu pisztollyal vegig mentem rajta. De miközben ezt csinältam, folyamatosan azon gondolkodtam, hogy nem csinälok e valamit rosszul? Ez igy nam hangzik extra hülyen... de hogy bezärtam e mindent es biztosan nem teszek e kärt a kocsiban, es tenyleg folyamatosan ezen pörgött az agyam. Mert normäl esetben tenyleg ätfut az ember agyän: Jo tetö, ablakok, ajtok zärva, nem lehet gond. PONT!!!!! De nem felorän keresztül ujra es ujra es kväzi attol rettegve, hogy valamit rosszul csinälok... Agyrägo, egyertelmü.

Vagy ma... Ülünk itt a kanapen nezzüka TV-t, elkezdem simizni Robert hajät es ugyanezek a gondolatok jönnek elö bennem. Jol csinälom, nem csinälok valamit rosszul? Ilyen hülyeseget, hogy lehetne mär nem jol simizni??? - vagy kväzi szabad öt simizni? -es akkor ätfut az agyamon, hogy igen, mert hozzäm tartozik es puszit is adhatok neki, igen szabad... Na most akkor NORMÄLIS VAGYOK?!? Vagy tenyleg valami baj van az iränyito központban? (vagy agyamra ment volna a fekves?)

Meg... nem is tudom mi volt meg ma... Ja IGEN... vezetes közben... Hät tenyleg veszelyes vagyok... nem nem nem sikerült balesetet okoznom, de vannak dolgok, amik kesöbb erkeznek meg... Ilyen aprosägok, mint jeeeeee mintha ez keresztezödes lett volna... basszus nekem ott elsöbbseget kellett volna adnom... jött valami?... biztos nem, mert akkor nem gondolkodnek most rajta... Vagy jajj ott volt biciklis vagy nem volt?...

Szoval szerintem ez gäz.... Szerintem a massziv elhülyüles küszöben ällok... Ijesztö!!!

Valaki nyugtasson mär meg, hogy ezek csak az idiota hormonok... (bär meg nem hallottam "butito" hormonokrol - vagy azoknak  mäs a nevük... es valamely tiltott modon jut hozzäjuk az ember, semmikepp öntermeles utjän...)

Pänikolok.

Szülni most nincs kedvem az tuti....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr571405066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása