Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Pocaklak

2009.09.05. 22:20 - Csigamami

Berakok 2 képet is, hogy lássátok, mikkel éheztetetem az uramat... Ma ez volt. Csülök, Pataki tálban zöldségekkel és zsemlegombóccal. Sőt ezentúl mindennnap lefényképezem, amit csinálok, mert már előre érzem, hogy panaszkodás lesz anyucinak, hogy éheztetem... S akkor jön a fejmosás a Zanyostól, hogy mit és hogy szokás...

A pocakos képek tegnapiak :o) Igen... répával a kezemben... nem baj :o)

A gépem a végét járja Robert meg nem hajlandó elszállni a szar stratégiai játéka elől... igen... mikor is írtam az előző bejegyzést? 6-7 körül? Azóta is ott ül... Így én ezt a bejegyzést bő 1 órája próbálom összehozni, lévén a gépem átlag 2 percenként totál lefagy, de úgy hogy a lap-tpo alján van egy ilyen kis vészgomb, amit csak tűvel lehet elérni, csak azzal tudom újraindítani. Igen, valószínüleg teljesen be fog szarni...

Most hirtelen ennyi, hogy legalább ez ne vesszen el.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr371362720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.09.05. 22:40:05

Szééépen nő a pocid, most sokat nőtt azóta mióta nem láttam!
Te, az a répa azért van a szádnál, hogy lássuk mennyire egészségesen táplálkozol, és a fotó után pedig leültél csülköt enni? ;))

Csigamami 2009.09.05. 22:47:28

@tina83: hehe nem :o) A pocakos kép tegnapi :o) Akkor épp currys-kolbit főztem, de a répa mostanság amolyan tartozékom. Tegnap óta 1 kg nyers répát ettem meg :o) (plussz főtt répát) :o)))) komolyan nagynak tűnik a pocaklak? Csak 4 centivel nagyobb :o)

Niki- picurAnyu 2009.09.06. 18:37:46

Jól áll a kezedben a répa. ;)
És tényleg szép "kis" pocakot növesztettél. :)
Remélem gépetek nem pont a nagy hajrában fogja bemondani az unalmast. :S


süti beállítások módosítása