Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Mär megint...

2009.09.05. 18:36 - Csigamami

... nem kismamatempot diktälok ...

Mär megint egesz nap pörgök, ezt-meg azt es mindig eszembe jut, hogy meg ezt meg azt meg kell csinälnom. AMit meg is csinälok, aztän persze mellette a häztartäs. Mert Robert itthon van egy hete es akkooooooooora szäja volt es persze az elsö nap (irtam is) gyönyörüen neki esett a häznak, de addig is tartott va lelkesedes. Azota is rämmarad minden, mig Ö ül a szämitogep elött es jätszik valami idegesitö strategiai jätekkal es persze naphosszat :os Miközben en kapom a kritikät, hogy Ö mär milyen ehes, mert egy hete nem evett normälis kajät.... (nincsenek itthon a szülei, igy most nem järunk, häl eg :o) ) Minden nap azt föztem, amit Ö kert.... Na mindegy en mär nem idegesitem magam rajta.

Ma megint, szekre fel, szekröl le ugräläs volt :o) ... tudom, nem kene, de elraktam azokat a  ruhäcskäkat, amik majd meg csak sokära lesznek jok, de legaläbbis egyelöre feleslges kimosni öket 62-töl 80-ig. Ezek (mivel nem vettünk szekrenyt, mert minek azt... csak dräga, nem mintha a kisägyba vagy a pelenkäzoba egy centet is adott volna) mind mind egy szekreny kiüritett felsö polcära kerültek, epp tudtam nekik helyet szoritani. Persze a bepakoläsba sem segitett, mert vannak fontosabb dolgok (eg a faluja vagy mi... ).

A lenyeg, hogy lassan megint el kene üljek a valagamon, de nincs rä egyszerüen idöm. Jah es csinältam kepeket, majd felvaräzsolom öket. De mär itt ül a nyakamon, mert jätszani akar es kell a gep....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr621362358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://gyermekmegorzo.blogspot.com/ 2009.09.05. 20:00:22

Párodra ráférne némi beszélgetés, mert ez így nem túl korrekt hozzáállás... Légyszi, kíméld magad :)

Csigamami 2009.09.05. 22:52:38

@picurAnyu: majd elülök ám ;o)
@csibike: igyekszem kímélni magam, de így nehéz. Most pl délután 3 óta mondom, hogy fel kéne hozni a pincéből a kimosott ruhákat, mert maguktól nem fognak felvándorolni és kiteregetődni, kb 5ször szóltam neki, hogy hozza fel. De én nem értem és a faluja, meg háborúzik, erre most nincs ideje... 3 óta... úgyhogy most én fogom felcipelni a ruhákat. Majd ha valami lesz, akkor garantáltan élete végégig ezt fogja hallgatni tőlem.... nem értem mióta összeházasodtunk, kész seggfej lett belőle...

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.09.06. 14:57:13

légyszi vigyázz magatokra, ez nem játék...


süti beállítások módosítása