Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

60 NAP!!!!

2009.09.03. 21:39 - Csigamami

Amit egész terhességem alatt annyira nagyon vártam :o)

Már-még csak 60 nap. Az sok, az kevés.

60 nap múlva teljesen megváltozik az életem. Most még el sem tudom képzelni. Fogalmam sincs róla hogyan. Egyelőre van egy állapotom. Egy állapot, ami tudom, hogy 60 nap múlva vagy 60 napon belül elmúlik, átalakul. Egyelőre élek, mint eddig. Vagyis majdnem. Nyilván készülgetek a bébike fogadására, de mint már írtam inkább materiálisan, mint mentálisan.

Sokatoknál olvastam (na jó mindannyiotoknál), hogy mennyire nagyon várjátok a csöppséget, hogy mennyire készültök rá, igazi anyai soraitok vannak/voltak. Igazi aggodalmak. Nálam ilyenek nincsenek. Többé kevésbbé természetesenek veszem, hogy jönni fog és itt lesz és hogy felelősséggel tarozom majd érte. De az igazi anyai érzelmek még nem érettek meg bennem. Lehet ez a maradék 60 nap kevés lesz hozzá, hogy ez megérjen bennem. De az is lehet, hogy amikor először a kezemben tartom egyből előjön. Lehet bele kell majd nőjjek a feladatba... Eddigi életem nagyjából úgy volt, hogy hagytam magam sodorni az árral, csak ha valami nagyobb szikla közeledett kapálóztam kicsit, hogy kikerüljem, de amúgy a sorsra bíztam magam, aki őszintén szólva, kevés kivétellel mindig nagyon kegyes volt hozzám, mitöbb jó. Jó irányba sodort mindig az ár. Most épp el vagyok akadva egy részen már egy jó ideje, de tudom, hogy tovább fogok sodródni, csak megint kell hozzá egy-két csapást végeznem.

Mentálisan tökéletesen felkészületlen vagyok. Mondhatnám a nullán állok, de ez sem zavar. nem mondom, hogy nem félek tőle, hogy vajon milyen anya leszek. Jó? Rossz? Nem tudom...

60 nap. 60 nap és .... és... meglátjuk :o)))

Ezek nem negatív gondolatok akartak lenni. Csak közben Tv-t néznék, de Robert, aki az utóbbi napokban egyébként leírhatatlanul hisztis, itt ül és csak és kizárólag itt képes zenét válogatni magának (trance). Így egy hatalmas felfordulás közepén ülök és a saját gondolataimat nem hallom :o) Tv-Robert (aki közben folyamat szitkozódik valamin :o) )-kutya és még a saját gondolataim is... :o))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr441358761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.09.03. 22:35:57

Gratulálok a 60 naphoz, ez már igazán nem sok! :)
Tényleg hihetetlen ilyenkor elképzelni milyen lesz az élet majd Vele, de hidd el mikor megszületik minden megváltozik és a változás csodálatos és nem is annyira szokatlan, mert egy pár nap után majd ugy érzed ez mindig igy volt és már nem is fogsz emlékezni milyen volt előtte.
De mikor megszületik nem fogod felfogni mikor odaadják neked, hogy ez a te kisfiad, mert ez egy hihetetlen érzés,az életben a legszebb!

Csigamami 2009.09.03. 22:48:21

@tina83: Köszönöm a bíztatást! :o) Furi, a mai szülésfelkészítőn ugyanezt mondta a szülésznő. :o)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.09.04. 14:16:55

én nem tudtam szólni... pedig nagyon készültem mit is fogok Neki mondani, köszönteni a Világban, de csak néztem és sírtam. abban a pillanatban felfoghatatlan... kell 1-2 nap. amikor reggelre nem tűnik el :) tudod marad :)

jó anya leszel, ez nem kérdés. minden jönni fog magától!!!


süti beállítások módosítása