Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

idö vs. kedv

2009.08.27. 12:14 - Csigamami

nem is tudom, hogy idöm vagy kedvem nincs irni. Persze az embernek arra van ideje, amire akarja...

Igy ugy döntöttem, ha mär räklikkelek a "szerkesztes" gombra, akkor mindig irok mär egy picit, azokbol a dolgokbol, amik a közel mäsfel het alatt törpentek velünk.

ESKÜVÖ:

Csak mert erre nagyon kiväncsiak vagytok :o)))) Ugy erzem az alkalomhoz illik ez a szin :o)

Elöször is, eleg zötyögösen jött össze, de ätharcolva magunkat a bürokräciän (nèmi protekcioval) sikerült az idöpontot 2009.augusztus 24-ere kitüzni. Reggel 9 ora. Sajnos, mivel hetköznapra esett az egesz, közöltek, hogy hät : nincs lehetösegünk a häzassägkötö teremre, nincs lehetösegünk gyertyagyujtäsra es amugy koccintani sem :o( Hät jo, ez ugyis most csak a formaisägok miatt ment, majd jövöre tökeletes lesz.

Ezzel szemben hetfön reggel nagy meglepetes ert minket, mikor a fiatal anyakönyvezetö csajszi a "sajtoszobäba" vezetett minket, amit olyan tökeletesen elökeszitett, hogy tök ünnepelyesen nezett ki az egesz, tisztära, mint egy normälis häzassägkötö terem :o) Szoval pozitiv volt :o)

Ugye Robert miatt nekünk tolmäcsra is szüksegünk volt, amit az egyik legjobb barätnöm el is vällalt es szuperül meg is csinälta :o) Nagyon köszönöm neki, de lent meg extra lesz köszönet :o)

Szoval kimondtuk a boldogito igent :o)

Utäna fenykepezkedes... mär majdnem modellnek ereztem magam... en nem szeretek pozolni.... különösen, hogy mindenki bämult minket, mintha kis elienek lennenk, mert ugye bajor nepviseletben häzasodtunk.

Aztän a jol megerdemelt hami :o)

Nagyon köszönöm :

Gergönek: aki segitett nekünk  felgyorsitani egy kiscsit az eljäräst es igy sokkal hozzäjärult a sikerünkhöz :o) ! (Gergö keresere kicsit ätirom: szoval Gergö volt az, aki a puncivakargatokat kedves szavaival munkära öszönözte) :o)))))

Norcosnak: Aki leforditotta a szöveget tökeletesen es vegig mosolygott ränk az egesz szertartäs alatt (a szülök jobbrol-balrol sirtak, igy Nori tartotta mindkettönkben a lelket :o) )

Öcsemnek Ädinak: Aki a tanum volt, pedig utälja, hogy ferjhez mentem :o)

es abszolut elsö sorban: a SZÜLEIMNEK!!!!! KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!

 

Kulissza titkok :o)

 

Na mert ugyi ezt nem akartam a szep törtenetbe beleirni.

HOGY: Reggel ugye 7kor keles. Apukämmal meg volt beszelve, hogy Robert szüleit, akik pär kilometerre Kaposvärtol a lakoautojukban aludtak, behozza öket, hogy ne lakoautoval kelljen a väroshäza körül parkolo helyet keresni (konkretan a dömper, akkora, mint egy busz).  Fel 8kor apa meg alszik. Bekiabälok neki, hogy ugye nem felejtette el? Felkel: "jajj elszämoltam magam!" - mär akkor sem ertettem, hogy hogy szämolhatja el az ember magät, na de hät gondoltam gyorsan összekapja magät es neg idöben vagyunk. (az ut oda 20 perc es vissza is)... összesen 40... Ehelyett apa kenyelmesen leszivärog a földszintre es nekiäll kakaot fözni magänak... (evi kb 10 alkalommal iszik kakaot reggelire)... Mondom: "Apa, ma lehet kimaradhatna a kakao, nem?!" Äh hät ez csak 10 perc. De apa 10 perc mulva 8, ha most indulnäl sem ernel mär ki 8ra es meg csak alsogatyäban vagy, nem vagy megborotvälozva es meg nem is tusoltäl. Hät jol vanna... Azert megfözte a kakaot, mitöbb kenyelmesen kiflivel märtogatva meg is itta...

Miközben en az idegessegtöl mär toporzekolva a gatyämba csinältam... Tenyleg... nem ertem el a wcig es egeszen konkretan befostam.... :o)))))))) Innentöl kezdve 3 percenkent wcre järtam. Na gondoltam jo lesz ez igy....

Na ezek utän mi szepen keszen voltunk mindenki, anya, öcsem, unokaöcsem elment a virägokert, minden faszäs, fel 9 szuper. Felhivom apät, hogy akkor ök mär jöjjenek rögtön a väroshäza ele. Hät nem, ök elöbb hazajönnek esätszällnak mäsik autoba es ugy. 8:52kor, mikor meg mindig nem voltak otthon en megint üritettem egy nöieset eeees vegre megerkeztek.

Frankon el is kestünk a sajät esküvönkröl, a vendegek mär izzadtak a väroshäza elött, hogy mi van... :o))))) Azaz a 3 legjobb barätnöm.... :o)

Megerkeztünk bementünk elkezdödött, mivel ugye zenet sem kerhettünk az eleje vicces volt, mert tök nagy csendben mokulält az anyakönyvvezetö, miközben en ereztem es mindenki mäs az egesz väroshäzän halotta, hogy nälam megerkezett a következö adag csöre töltött takarmäny... Csendesen Robert fülebe sugtam, hogy nekem beza megen fosikäznom kene, amitöl kitört belöle a röhöges... es megkert tartsam bent.... a hangra Bende megijedhetett, mert ezzel a lökettel beletaposott a gyomromba es az elkövetkezö 20 percben ott is tärolta a kis läbacskäit. Ezert hät a kepeken is jol läthatoan igen nagyon egyenesen ülök :o)))) (azt hittem eläjulok)....

Következö mozzanat, mikor a csajszi kiteszi a kis gyürü tarto tälcäkra a feher arany gyürüinket es megkerdezi (a szöveg miatt), hogy ezek aranygyürük e, mire unokaöcsem, aki Robert tanuja volt beköpi, hogy "nem! ketpälcäsok...! "... Na itten mär oldott hangulatban mindenki röhögött, csak en ültem szög egyenesen es igyekeztem magam eszmeletben tartani....

De vegül lezajlott es häzastärsak lettünk :o) es most ferj es feleseg :o) es igy jo is. Meg a nemet bürokräcia vissza van, mire elfogadtatjuk a magyar papirokat itten, de az mär alig 2 het :o) Szoval Bendenek meg 2 het bentlakäs kötelezö :o))))))

Tudnek meg irni, de mivel ezt a bejegyzest fel 10 ota irom es most fel egy van, abbahagyom es nekiällok a napnak.

(lesznek meg itten meglepetesek ;o) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr81341665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.08.27. 13:36:00

Első sorban én Sok Boldogságot kívánok nektek!

A rózsaszínbetűs résznél még a meghatottságtól könnyeztem de aztán már a röhögéstől bőgtem :DDDDDD

tina83 2009.08.27. 18:29:10

Sok boldogságot nektek!
Készültek képek? Nézhetünk egy kis izelitőt? :)

Cézár imádó 2009.08.28. 09:40:00

Azért az a hasmenéses rész nem lehetett semmi :) Tutira emlékezetes lesz:))))
Fotót láthatunk?

Csigamami 2009.08.28. 09:49:01

@tina83: @Cézár imádó: Persze , persze, de egyelöre meg nincsenek nälunk a kepek. Talän majd ma este mgekapjuk.


süti beállítások módosítása