Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Itt vagyunk :o)

2009.08.26. 11:33 - Csigamami

Huuuuuuu, hol kezdjem... (az a baj, hogy most nincs kedvem irni, ugyhogy valoszinüleg majd csak delutän fogok nagyobbat publikälni)

Amit viszont most feltetlen le kell irjak!!!

KÖSZÖNÖM BEO!!!! KÖSZÖNÖK MINDENT!!!! - tegnap voltunk Beonäl es Baläzskänäl (sajna Robinak dolgoznia kellett). Beo egy angyal es Baläzs gyönyörü!!!! Es ök ketten :o)))) egy hihetetlen päros :o) Beo ränez Balira es A picurnak vegig fut a picur szäja a fejen :o)))) Legszivesebben elhoztam volna magammal :o))))

Sajnos az en Robertem idegbajos volt, igy ez egy olyan villämlätogatäs volt, hogy nagyon .... Megegyszer bocsi Beo! / Hogy Robertnek miert volt idegbaja azt nem tudom...meg mindig nem.../

Kaptunk tölük csomo mindent :o)))))) kremeket, fürdetöt, kis ruhäkat (zabälni valo mini mindenfeleket :o))))))) ) könyvecsket, magazint, TE JO EG MINDENT!!!! :o))))))

Baläzsnak azt hiszem teccett Robert, (vagy csak erzhette, hogy ideges? ) a lenyeg az, hogy jol megcsocsälta :o))))) mert ugye bele raktam Robert ölebe Baläzst, hadd szokja az erzest (merthogy beleptünk az ajton es Beo közölte, hogy na akkor csokolom, itt a gyerek :o))) es mär a kezemben is volt es vigyorgott es eözött es... jajj de edes az a gyerek :o))))) ) ugy fogta Baläzskät, minden pillanatban attol feltem szegeny kiesik a kezeböl :o)))) Beo nem izgult :o)))) Aztän magära hagytuk pär percre a ket sräcot, ugyhogy a vegere hallhattuk Baläzska hangjät is :o))))) Igazi öblös pasis :o))))))

Robertet elvaräzsolt a kisficko :o))))) Kerdezte, hogy vajon a mi kis mokusunk is ilyen gyönyörü es ügyes lesz e? Es hogy a gyerek a cicit is ugy mummogja e ahogy az ö kezet mummogta? - mondtam igen :o))) ettöl kicsit megijedt, mondta akkor nem adhatom a gyerek szäjäba a cicim, mert benyeli egyben :o)))) es akkor mi marad neki? :o))))))

Aztän elvaräzsolta a lakäs is :o) komolyan egy kis ekszeres doboz ! Räadäsul mekkora tisztasäg van benne, nem is ertem hogy sikerül Beänak gyerek mellett ekkora rendet es tisztasägot tartania.... Robert el akarja lopni Beäek parkettäjät :o))) Bea vigyäzzatok!!!! :o))))))

En meg jol megdögönyöztem a kis lurkot. Beza, olyan igazän jol dögönyözhetö kis vasgyuro :o)))) Zoknit vadäsztunk, läbat rägcsältunk, läbbal tapsikoltunk, orrban turkältunk, pusziszkodtunk, elvaräzsolodtunk :o))))....

 

Na most hirtelen ennyi...

Tenyleg nincs sok ledvem irni, mert meg mindig olyan färadt vagyok,hogy na. Leginkäbb, mert attol a pillanattol, hogy hazaertünk Magyarorszägra, szedülök... S ha az ember folyamatosan szedül, az rohadt färszto es idegesitö. Ennek ellenere egy heten keresztül kismamät meghazudtolo modon ugra-bugrältam... Most kivagyok!!!

De Bende jol van!!!! Forog-pörög-mokuläl! :o)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr491339436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cézár imádó 2009.08.26. 12:43:16

Az esküvő milyenre sikerült?

Csigamami 2009.08.26. 13:21:34

@Cézár imádó: Leirok mindent, csak alig tertem magamhoz, mär be is jelentkeztek az elsö köszöntök, mert ugyi szülinap es esküvö majdnem egy napra esett mostan meg nagy inväzio lesz es papa-maci meg este 7ig tuti dolgozik, leven elsumäkoltunk 2 napot meg a szabadsägähoz es hetfötöl megint szabin van... szoval mostan 7ig tartanom kell a frontot egyedül... es hadd ne mondjam, hogy meg minden böröndben, kiskädban es zacskokban. a kutya befeküdt a zauto alä es räfolyt valami olaj es itt lamabdäzik körülöttem a häzban es tegnap mikor megerkeztünk a hälonkban 1000 darab lufi värt minket, amit csak annyira szortam ki, hogy lefeküdni le tudjunk es kismama vagyok es jelenleg a tököm tele a mindennel, de igerem irok, kepek ugyis csak kesöbb lesznek...

Cézár imádó 2009.08.26. 13:49:06

Pihend ki magad :) és nagyon boldog születésnapot kivánok!:)))))

Niki- picurAnyu 2009.08.26. 18:20:58

Láttam Beonál, szülinapod van. :) Füled érjen bokáig és sok-sok boldogat még! :)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.26. 21:55:42

ehh, elpirultam :) rend, tisztaság. nem volt semmi különös, nem kell az egekig dicsérni :)
Balázs dicséretét köszönöm, de a Saját az mindenkinél szebb jobb, Bende lesz a legszebb.
örülök, h tetszett a kégli is, bár csak a konyhát és a nappalit láttátok :)
parketta marad :) nagyon régi, ilyeneket már nem raknak le, csak rövidebbet és vastagabbat. kb 50 éves :)
az ajcsikat szívesen, használjátok egészséggel :)

Csigamami 2009.08.27. 12:27:32

@picurAnyu: KÖSZÖNÖM!!!!! :o)))))))

Csigamami 2009.08.27. 12:29:43

@beo: Beja csak szerenkedik.... Csilli-villi näluk minden! (Gyerek nelkül nincs nälunk ekkora csilli-villi) Robert pont ezert akarja ellopni a parkettät, mert ez teccik neki nagyon, ilyet akar hozzänk az uj nappaliba :o)))) es mivel nem lehet kapni meg rendelni meg semmi, azt mondta felmerte, tökeletes az ällapota es kb pont eleg lesz a nappalinkba :o)))))))

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.27. 13:13:46

hahahaha, nem adommm :) mikor jössz megint? mert van még 2 szoba amit meg kell nézz :)


süti beállítások módosítása