Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Induluuuuuunk :o)

2009.08.15. 10:07 - Csigamami

Indulunk Magyarországra! :o)))))

Bende reggel 6kor úgy döntött, hogy ő is összepkaolja a kis motyóját. Így reggel 6 és 7 óra között minden fontosat összepakolt (gondolom én), merthogy a pocak minden gömbletétben járt, a legkevésbbé érdekelte, hogy

1. Anya még alcsizna kicsit...

2. Nincsen igaizból helye forgolódni, de becsületesen 3szor megfordult ebben az egy órában (csillagokat láttam)...

Kutya leadva Pflegeheimba, azaz Robert exéhez napközibe :o) Egy hét rothadó kuytaszag nélkül!!!!! :o)))))))))))) el sem hiszem.... :o) /mondjuk az enyém (kutyám) sem rózsaszagot áraszt, viszont szimplán kutya szaga van és nem rothadó halszaga :o) /

Azt hiszem minden összepakolva. Esküvői cuccok, gyűrűk meg minden. Útlevél. Magyar píz. Ajándékok...

sztem készen vagyunk....

Hát szép hetet mindenkinek, nem hiszem, hogy sokat fogok jelentkezni!

Tina kérlek ne ebben az egy hétben szülj meg! ;o)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr681310735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.08.17. 08:22:33

Jó utat nektek és nagyon vigyázzatok az úton. Remélem nagyon jól fog sikerülni a nagy nap és nagyon boldog lesztek még az elkövetkezendő 100 évben. sok boldogságot.

azért majd ha tudsz jelentkezz be legalább 1x. :)

tina83 2009.08.17. 10:15:43

Jó utat nektek, és sok boldogságot, és hagy szüljek már meg ebben az egy hétben! Légysziii! :)

Cézár imádó 2009.08.25. 18:08:42

Nem értetek még haza?
Olvasnék az esküvőről:)

tina83 2009.08.25. 18:47:53

Bocsi, de nem tudtam várni rád, meg kellett hogy szüljek! :))
Mizujs veled? Régen nem jelentkeztél!!!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.26. 08:35:14

jól vannak, voltak nálunk, rendben vannak, tegnap mentek haza. szerintem ma már ír Nektek!

Isten éltessen vénség!! :)


süti beállítások módosítása