Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Orgazmus...

2009.08.13. 15:56 - Csigamami

Eddig nem írtam, mert ugyi nem érzi az emebr ezt a részt túl publikusnak. Most mégis ideírom, mert tudni akarom egyedi eset vagyok-é...

Nem is tudom mikor talán 2 hónapja volt már egyszer ilyen...

Szóval ha a gyerek furán mozog vagy csuklik talán, vagy valahogy befekszik és elkezd csuklani, akkor nekem folyamat orgazmusom van. Ez a játék megint megy pár napja.

Ami ugyebár lássuk be nem rossz. DE!!!! mint tudjuk, mink el vagyunk tiltva már az intimitás gondolatától is. Szigorú orgazmus stoppon vagyok, mivel nagyon korán kezdődtek a keményedéseim és a méhnyakam is nyúlcipőbe ugorva rövidül. Biztos ég nem tesz neki jót ez a sok orgazmus... Mert mondjuk napi 4szer tuti van.... Biztosan ösmeritek mindannyian az érzést ORGAZMUS + TERHESSÉG = KEMÉNYEDÉS... egyszerű képlet. Egyszerűen nem tudok mit csinálni. Míg szeretkezés közben az ember képes visszatartani, most nem megy. Érzem, hogy jön és kész. Bámm-bámm, szemek összeakadnak, nagy levegő PÁÁÁÁÁÁÁÁFFFF és már el is szálltam. Tök mindegy, hogy a bolt közepén állok vagy éppen még éjszaka van és alszom. valamit csinál a lurkó és ennyi volt...

Egyedül vagyok ezzel a problémával?

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr111307262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.08.13. 21:28:55

:)))) Ez jó. Irigykedjek? ;)

Monyeszka 2009.08.14. 08:19:21

:DDDD Hú ha micsoda bejegyzés, Nem azért de pirulok rendesen. Érdekes érzés lehet meg szerintem nem minden napi de hogy ez normális e azt nem tudom. Sajnos én ebben nem tudok segíteni. :) De azért lehet az a bejegyzést olvasva akad majd némi irigyed :)))))

Cézár imádó 2009.08.14. 09:58:28

Sajnos még én se tapasztaltam hasonlót... pedig nem lehet rossz:))))

tina83 2009.08.14. 12:54:37

Azt hiszem akkor neked egy olyan kis hapsid lesz aki már most tudja mi kell a nőnek... :) Egyébként én sem tapasztaltat még hasonlót sem...

Csigamami 2009.08.14. 13:19:50

Na jó, látom ez megint olyan egyedi, miért is ne velem történne. Anyukám nagyon kis kecses kedvesen megfogalmazta a véleményét:
" Édes lányom f@sz hiányod van, ez a nagy helyzet...!"
Bár komolyan már azt gondolom, hogy nem mindegy, hogy attól van orgazmusom, hogy Roberttel egy jót édiskedünk vagy a gyerek mókulál be? - mert akkor ... NAGY NAGY SÓHAJ!!!!!.... :o))))))
@tina83: :o) van benne valami :o))) hehe
@picurAnyu: ha szabad lenne a szerelem, akkor irigykedhetnél, de így féltem a méhnyakam... (ez már milyen mondat, soha nem gondoltam volna, hogy ilyen valaha elhagyja a szá...kezemet...)

Niki- picurAnyu 2009.08.14. 20:07:05

Csatlakozom tinához. :))) Fiacskád már most tudja mit kell csinálnia. ;)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.08.14. 23:53:01

Azt mondják azokosok, hogy az orgazmus frenetikus élménye a gyerkőcöt is boldoggá és kiegyensúlyozottá teszik, nem csak a pocakban, de születés után is érződik jótékony hatása :) Már ami a kiegyensúlyozottságot illeti :) namármost a kedély javítás megoldva :DDDDDDDDD

Ettől függetlenül én sem tapasztaltam pocaklakó által okozott orgazmust :) Szerintem élvezd :DDD


süti beállítások módosítása