Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Görcsöcskék

2009.08.11. 15:34 - Csigamami

3 napja fájdogált a pocóm. Nem nagyon épp csak a kellemetlen határát súrolta.

Most azonban ezek a kicsi fájdogálások egyértelműen kicsi görcsölgetések. Nem - nem, egyáltalán nem elviselhetetlen, de világosan olyan menstruációs jellegű megmozdulások. Nem vészesek, általában keményedésre jönnek és mennek is velük. Nem hiszem, hogy különösebb gondot jelentenének, ha nem is feltétlen normális a 29. hétben, de talán nem hiper korai. Ha arra gondolok, hogy 18. hétben, azaz 17 hét x naposan kezdtem keményedni, agész jól húztam eddig görcsök nélkül.

Ennek ellenére tök jól vagyunk. Manócska aktívkodik és fél percre nem hajlandó alcsizni. Vagy lehet alvaaktívkodó? mindenesetre ha ez így marad, mire kibújik is,felköthetem a gatyamadzagot.

Aztán... 2 hete nem nőtt a pocak :o) Még mindig 86 centi köldöknél. Kilók száma csökkent, már csak 60 megint... azaz 2 kiló mínusz a 24. héthez képest. Bár ezt lehet az utóbbi napok idegeskedésének tudom be.

Étvágyam nincs ... Se gyümire, se zöldségre, se semmire... max. tésztára, de azt is csak kecsappal. Mivel tudom, hogy ez így nincs igazán rendjén és nem akarnám magam tablettákkal tömni, ámde jó lenne ha a kicsi kapna vitamint meg ilyen olyan értékesebb anyagokat, míg elszáll ez az étvágytalanság vettem egy doboz ilyen Humana babagrízt. Tudom, nem helyettesíti a friss gyümit meg amúgy sem, de míg visszajön az étvágyam, szerintem jó lesz. Finom is meg csomó minden vitamin meg ásványi anyag van benne. Ami nem elhanyagolható: ez legalább csúszik....

Hétvégén Kaposváááááááááááááááááááááááááár!!!! :o)

JÖVÜNK ANYUKÁM!!!!! :o) /majd anyukám gondoskodik az étvágyamról, ebben biztos vagyok - a kilókról már nem is beszélve :o) /

Aztán jövő héten azt hiszem összekötjük a kis életünket Roberttel :o) Hivatalosan is. Még mindig nem tudunk dátumot, merthogy hétfőn megyünk bejelentkezni és a jegyzőtől ilyen kismamás kiváltságos pöcsétet kérni, hogy nálunk mehet azonnal. mivel kurta hét, nem tudom kapunk e időpontot. Remélem legkésőbb szombat reggel 10-ig feleség leszek.

Nem akartam augusztusban házasodni. Most sem rajongok az ötletért :o(

Mert úgy érzem, hogy ez el fogja lopni az ÉN HÓNAPOMAT!!! 2 én hónapom van egy évben, és akkor már csak majd... majd... egy marad.

1. Augusztus: Én hónapom, mert akkor van a szülinapom és én önző vagyok és kész és akkor az az enyém

2. November: Bár ha fiatalember bent marad a kiírt időpontig (november 2), akkor osztoznom kell vele a második én hónapomon, de ezt egy cseppet sem bánom :o) Úgyis mindig a névnapomon történnek velem a jó dolgok :o) DE TÉNYLEG!!! :o))))) ( azért kérlek Kisfiam november 10-ig ne maradj bent)- inkább jöjjünk kia akkor a kórházból vagy ilyesmi :o)

 

De az augusztus miatt dünnyögős vagyok na. Mert nem vagyok naív és tudom, hogy minden házasságban eljön az a pont, mikor ama bizonyos napot és sokszor hónapot elkezdi átkozni az ember. (még akkoris, ha csak átmenetileg...) Hjajjj... (nagy sóhaj)...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr81302960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monyeszka 2009.08.12. 14:05:38

Remélem hogy a görcsök elmúlnak már és nyugi lesz. Hát hátha az az egy hónap a tiéd marad majd drukkolok. És olyan jó hogy összeházasodtok még a baba előtt. Majd kérek képeket is ok? Bizti nagyon szép leszel. Szorítok hogy kapjatok időpontot.:) Figyi már én is mérem a pocakom de az enyém most 85 nem írtad el a számot? Vagy én mértem rosszul? Á most már bezavarodtam.

Csigamami 2009.08.12. 14:13:55

@Monyeszka: :o) nem nem írtam el :o) Alapból kb 40 valamennyiről indultam :o) a velem egyidősekenek olyan 100-110 közötti értékeik vannak :o)

Nani 2009.08.12. 17:08:13

No Te hamarosan feleség ne féltsd a hónapodat, hiszen azért csak még szebb lesz, hogy két dolgot is ünnepelhettek! Én pedig hiszek abban, ha megtaláltad életed párját, akkor soha nem kell eljönnie annak az időnek, mikor bánni fogod, hogy összeházasodtatok!!!
Bizti nagyon szép lesz minden, hangolódj rá a dolgokra, hiszen mégiscsak nagy nap lesz!!!
A görcsöket azért vedd komolyan, legalább említést tegyél a Dokinak róla... nem szabad fél vállról venni, mert nagy meglepetések érhetnek!

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.08.12. 23:52:50

Előre nem gratulálok, :) viszont Nanival egyetértek, ha az Életed Párjához mész feleségül, soha nem fogod megbánni, hogy összeházasodtatok! :)
Görcsök: normális, ha jósolgatsz, csak az a lényeg, hogy 10-nél több ne legyen! Na, meg hogy ne váljon rendszeressé ;) s persze, hogy elmúljanak :)
Tessék szépen pihenni és magnéziumot szedni! :)


süti beállítások módosítása