Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Sok forgó gondolat

2009.08.07. 09:05 - Csigamami

87 nap... a 100. naptól csak úgy pörög a számláló visszafele.

6 nap és 81 napot fog mutatni. Emlékszem mikor Tina írta 81nap Dávidig 18 nap a munkából (ami végül kicsit kevesebb lett ;o) ) Nagyon emlékszem, olyan mintha tegnap írta volna. Maholnap meg szül... nekem meg 6 nap és én is 81nél leszek...Ilyesztő... :o)))))

Jól vagyok, még mindig jól :o) (kop-kop-kop) Terhesügyileg. De tegnapelőtt elkezdett fájni a bölcsesség fogam, ami aztán úgy begyulladt tegnapra, mint annak a rendje. Elkezdett fájni a torkom, majd a fülem. Ez mind a bal oldalamon törpénik velem. Ma reggelre a fogammal mintha mi sem lett volna, bal fülemre viszont már nem hallok és olyan, mintha szottyó lenne benne vagy mi, ami így szmöttyög. Életemben nem volt még fül fájásom vagy begyulladva a fülem. Ezt tetézi azzal, hogy amint megmozdítom a fejemet elkezdek szédülni. Szóval sztem ez valami középfül lótőgy lesz, gyorsan megmutatom doktorbácsinak.

Aztán tegnap kinéztem az esküvői ruhámat :o) Ma megyünk megvenni :o) Teszta szép, majd lefényképezem :o)

A házat ragyogóvá tettem a héten :o) (amiből ugyan sok már nem látszik) Remélem apácska a hétvégén összeszereli végre a babaszobát is.

Tegnap volt az első apuka szerű megnyílvánulása. az olyan nagyon jól esett. Mert ugye én irigykedve olvasom, Beo és PicurAnyu pocakos blogját, hogy ott a fiúk mennyire pocakorientáltan várandós apukák voltak a csajokkal együtt. Hát... nálunk ilyen nincs.... Nevet is még csak tegnap kaptam újat. A "punnyadt nyuszi" (magam után szabad fordításban) helyett, tegnaptól hivatalosan is "Cicifánt" vagyok. Ami magyarul nem hangzik olyan jól, mint németül. Mert németül (fonetikusan írok) az ÓR (Ohr) az fület jelent ÓRVÁSÜL (Ohrwaschl)- fülcimpát, de a szlengben megint szabad fordításban: csöcsöt vagy csöcsöst, bögyös, cicis ilyesmi. Na mostan ebből lettem én Elefánt helyett ÓROFÁNT. Na de jól elkanyarodtam.... Na szóval első apuka szerű megnyílvánulása az volt: hogy neki mindegy mi van az építkezéssel a hülye számlákkal a munkával vagy, hogy ő lassan beleroggyan abba, hogy napi 12-14 órákat dolgozik mikroszkóp alatt a lényeg, hogy a mi kis vackorunk legyen egészséges és neki semmi más nem számít :o)!!!

Szerintem ez már igenis nagyon apukás fíling. :o))))) és ez nagyon jól esett :o)

Valamit még akartam írni, de elfelejtettem. közben meg rámjött az ihlet, úgyhogy elmegyek Négerbabafarkat gyártani...

-----------------------------------------------------------------------------------

Na közben eszembe jutott. (Amúgy meg hülyeség, hogy a kaja 3 napig bent marad... heh... ha jól számolom tegnap este 10 óta (akkor vacsiztunk) nem egész 12 óra telt el és már ki is figyelt a vacsi....)

Na szóval:

Robert közölte, hogy az új házban a hálószobában nem lesz villany, mitöbb ÁRAMOT sem vezetünk be, konnektort sem, semmit sem... Mert.... ugyebár én elalvás előtt imádok olvasni. Ezért hát lefekszünk és én már olvasok is. Robert meg dörmög, hogy Ő nem tud aludni, mert zavarja a fény. Na most ez úgy néz ki, hogy én többnyire csak ilyen dörmögés foszlányokat hallok vagy 3 percen keresztül, ami a 4. perc elején átmegy horkolásba. Aztán ha ne adj Isten kicsit tovább olvasnék és eljön nála a perc egy fordulásra, akkor felébredt és elkezd velem vitatkozni, hogy Ő nem tud tőlem aludni egy szem hunyást sem, de mire ezt kimondja már megint alszik (szerencsére nála ez jól hallható, így tagadni sem tudja- ennek ellenére teszi :o) ) .....

Tegnap este meg mikor meglátta a könyvet a kezemben (tegnapelőtt befejeztem 1et - és ilyenkor mindig új reménnyel rohan neki, hogy huh, akkor most majd nyugi lesz, mintha nem lenne egy valag könyvem, amit még el lehet olvasni...) úgy nézett rá, mintha épp a szeretőm lenne vagy nem is tudom. Kitépte a kezemből és közölte, hogy na ezt aztán már tényleg nem. nem tudtam mérges lenni, mert annyira kellett nevetnem, komolyan kandi kamerába illő jelenet volt.

Aztán én naív megkérdeztem tőle, hogy soha egyik barátnője se olvasott elalvás előtt (tudom, hogy 18 éves kora óta, ha volt valakije, mindig rögtön összeköltözött vele...) mindezt úgy, hogy (nem akarok gonoszkodni vagy nagyképűnek tűnni) a legtúlképzettebb barátnőjének is szakmunkása volt. Jó aláírom, nem mindenki szeret olvasni.

Aztán kifejtette nekem, hogy minden barátnőjével az este ha lefeküdtek akkor úgy nézett ki, hogy: szexeltek. Jó mondom és szex után? Hát akkor meg alvás.... Hát mondom oké, egyrészt mink mostan ezt nem tehetjük, de korábban nálunk sem nézett ám ki másképp az este, igaz én szex után mindig olvastam. (Tény akkor nem is dörmögött... ) Na mindegy ezt a pár hetet pedig még ki kell bírnia egyéb szexpótló megoldásokkal. (Azt hittem elég kreatív vagyok, úgy láccik mégsem...)

Na most befejezem a szófosást, mert elmegyek egy fülkukucsra.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr891294145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása