Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

HNO- azaz fülkukucson

2009.08.07. 13:42 - Csigamami

Naná. Jól érzem magam, minden oké. Úgyhogy keresztbe kasba minden be van gyulladva, ami torok és fül tájékon lehetséges. Szuper. Kaptam antibiotikumot, amit nem fogok beszedni. Majd elmúlik, ha meg nem hát így jártam.... Majd teszek rá meleg sót.

Mikor a mandula műtétem volt, amialatt felébredtem 17 évesen a nem steril műtőben, ahol aztán egy olyan vírust kaptam  el, hogy majdnem belepusztultam (tényleg...) és ami előtt fél évig kellett antibiutikumot szednem, ami taccsra vágta az immunrendszerem, ami után műimmunrendszer kúrát kaptam (naná, hogy tűn és vénán keresztül...) és azóta is mindenféle egészségügyi problémám van és előtte 17 évig nem látott orvos.... és még sorolhatnám. Na akkor elhatároztam, hogy az életben 1 db antibiutikumot sem veszek be soha többé. Ha belepusztulok sem. azt meg nem hiszem, hogy a fülgyulladásom Bendegúzt bármilyen módon fenyegetné, sztem az antibiotikum rosszabbat tenne...

 

NEM NEM NEM és NEM!!! punkt és tum

 

Egyébként is, miért ilyen nyugodt ez a gyerek már megint? Lassan nyugdíjas napok helyett nyugdíjas hetet tart.... Nem teccik ez nekem. A héten egy nap nagyon aktív volt, azóta meg megint csak ha zsibbad valamilye.... vagy ha csuklik akkor érzem...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr891294670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.08.09. 14:47:32

Ha nem is antibigyóval, de gyógyulgassál szorgalmasan!!!

Csigamami 2009.08.10. 10:50:42

@Nani: Köszönöm! :o) Már minden oké :o) Fülem kapott sót a torkom pedig jégkását. Rendbe is jöttek, mindenféle gyógyszer nélkül :o)


süti beállítások módosítása