Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

28. heti vizsgálat

2009.08.06. 11:11 - Csigamami

Na most jöttem meg.

Bendegúz 1400gramm és majdnem 8 centis a bubója. Azaz megint nagyobb, mint illenék.... De hát már megszoktuk :o) Nő egy nagyot és úgy marad :o)

A doki néni ujjongot, hogy jeeeee fejfekvéses. Mondom ja, megint ma reggel óta. Egész héten hólyag foci volt. mondtam, hogy ne nagyon ujjongjon, mert a gyerek naponta változtatja a fekvését :o) Még tudja :o) hehe...

Még mindig fiú. Még nem tűnt el a kukac :o)

Émmeg 1 kilóval kevesebb. Az úgy volt.... 54 kilóról indultam anno. Aztán lefogytam 48-ra. Aztán szép lineáris hízásba fogtam, aztán legutóbb már 62 kilót nyomtam. Most meg 61-et.

Aszonták emmég mindig jó, de ilyenkor aztán már tényleg hízni szokás nem fogyni.

Megpróbáltam elvicceskedni, hogy mivel rövidült megint a méhnyak (amire azt mondták, hogy elérte a fájdalom küszöböt és, hogy ne rövidítsem tovább) ezért ez 1 kiló mínuszt jelent. Németek... nem értik a jó humort. Vagy ez most tényleg nem volt vicces? mindegyis. még fájdalomküszöbön belül vagyok. Méhszáj zárt. Punkt és tum, ammeg jó.

Vas értékem jobb, mint egy nem terhesé: 15,9. Már a 14,3-nál ujjongtak, hogy még ilyet.... (11 alatt szar)

Vérnyomás, mint egy normál emebré : jééééééé, lehet ezért vagyok mostanság jól? 128/60 asszem vagy valahogy így.

Összességében minden ok. :o)))))))))))))) (kop-kop-kop)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr11292257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.08.06. 11:51:30

Tök jó, hogy te pocakosan vagy 28 hetes, Kristóf meg itt kint PÉnteken lesz 28 hetes. :)
A súly miatt meg ne agyalj, olyan sok mindentől függ. ;)

tina83 2009.08.06. 13:50:10

Örülök, hogy minden jó!!!
Mostanában nekem is jó a vérnyomásom! Éljünk mi! :)
Fogsz te még hizni, ne izgulj!!! :)

Csigamami 2009.08.06. 14:17:05

@picurAnyu: Jaja :o) ezt már 12 hetes korunkban megállapítottam :o)))))De igaziból fura, mert még csak 27 + 3 vagyok, de itt így ugye 28 hetesnek számítok. Tina s köztem pont 10 hét van (Tina javára:o) ) s ő még csak 37 hetesnek számolja magát. De nekem a kiskönyvemben is 28 hetes vizsgálatként van számon tartva, de ténylegesen majd hétfőn töltjük.
@tina83: Így is van, éljünk mi!!!:o) Nem aggódom a súly miatt, sőt örülök is picit. A szülésznő úgyis azt mondta, hogy a gyerek parazita, ami kell neki, azt elveszi. Oké én nem bánom, ha nem ugrik fel az a 12 kiló. Bár félek tőle, hogy eddig nem ugrált, aztán majd csak gondol egyet és elkezd megtámadni és elhízok....

Nani 2009.08.06. 16:41:23

Na kérem szépen, ez is megvolt.... örülök, hogy minden okés!!! Ezt országa/kórháza/orvosa válogatja, hogy hányadik hét, de elvileg a betöltött 27. után tehát mondjuk (27+3) az már 27 hetes, de 28. (dik kihangsúlyozva) hét... Ki érti ezt....
Na mindegy.
Mi nem megyünk 28 hetes vizsgálatra, mert holnap 4d és ez kiváltja. Kíváncsi leszek van-e különbség a manókáink között, énlányomat is mindig nagyobbnak mérik!
A kutyának meg mondd meg, hogy nem illik más cipőjébe hányni.... milyenmár!


süti beállítások módosítása