Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Szar nap...

2009.08.05. 18:46 - Csigamami

ugyebár szó szerint, mint írtam a reggel hogy kezdődött...

A kutya amúgy lassan felér egy kínzó kamra színvonalával, Robert meg hülyébb, mint valaha...

Kutya: Bőr beteg. Írtam már többször. Ebből kifolyólag egész nap vakarózik és nyalogatja magát. A kínzó kamrában vízcsepegés akasztja ki az embert. Na de ez sem sokkal jobb. Egész nap hol vakarózást hol nyalogatást hallasz. Idegileg kezdek bekészülni..... Ki rakni nem rakhatom, mert Robert ideges érte, egyébként meg a szomszédot legalább annyira idegesíti és fel is jelent érte. Én sajnos még veszélyességi pótlékot sem kérhetek utána....

 

Robert: 2 napja elém áll egy számlával, hogy én ezt miért nem fizettem be? nééééézem... mondom, ember én ezt a számlát még nem is láttam!!! - Dehogynem. Mondom idefigyelj, én akkora rendet tartok a számlák körül, hogy egy könyvelő iroda megirigyelné. Amit én a kezembe veszek, azt rögtön fűzöm be a mappába vagy a fizetettek vagy az esedékes számlák közé. Na mostan ez egy olyan számla volt, ami legkésőbb júni!!!!! 19-ig lett volna esedékes. Elkezdett velem kiabálni, hogy dehogynem ő emlékszik rá, hogy én láttam ezt  a számlát. Ó mondom egyre jobb....

Háttér történet: építkezünk. Amiről mindenki tud, kivéve Robert apját. Ugyanis Robert apjának a házában élünk (ahol Robert anno felnőtt) és ezért a papa szemtelenül magas bérleti díjat kér, konkrétan a tökünk tele vele. (Havi 200.000 ft bérleti díj a rezsivel +/- 5-6000 forint) Ja és persze ezt a papi kevésnek tartja, úgy hogy heti 4 napot Őt is itt eszi a rossebb. Na mindegy a lényeg a lényeg, hogy folyton veszekedés van, hogy többet akar. Ezért is kezdtünk el építkezni, mert akkor inkább fizetünk havi 100.000 törlesztőt és 100.000 rezsit + fenntartási költséget  a SAJÁT házunkban és akkor ugyanott vagyunk, mint így arbérletben.

Szóval, mivel a papival a hócsuka tele, Robert úgy gondolta, hogy nem osztja meg édesapjával ezt az örömteli hírt, miszerint saját vackort barkácsolunk. Így hát papafej nem tud róla. Így hát mindent, ami az építkezéssel kapcsolatos, tervek, számlák, estébé dugdozni kell itthon. Robert a nagy dugdozó, a baj csak annyi vele, hogy Ő soha semmire nem emlékszik hova is tette. Így jött a hatalmas ötlet, hogy anyukájánal rendszeresítsünk egy dobozt, amibe majd minden építkezéssel kapcsolatos dolgot belevágunk. (nem tetszett az ötlet nekem...) de ám legyen...

Na ennek lett az eredménye az, hogy ma kaptunk egy felszólító levelet, hogy a nemtum én mit nem fizettük be időre ezért késedelmi kamattal együtt majd duplája.... Aztán ugyebár a tegnapelőtti számla. Na mondom oké, akkor én most beza átmegyek anyukához és átnézem azt a piros építkezős dobozt. Hadd ne mondjam, hogy lejárt számlák tucatja volt csak úgy belevágva, amitől nyílván nem kicsit lettem ideges. Így ma átszámolva több, mint 100.000 forintot kellett gyorsan befizetnem mielőtt ezekre is felszólítást kapnánk.... Nagyon mérges vagyok.

Megjött a munkából és ezt beza szóvá tettem neki. Természetesen én vagyok a hibás Ő nem tehet semmiről..... úgyhogy most úgy meg van sértődve, szóba sem áll velem....

Kérlek...

na most idejött hízelegni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr231291078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.06. 09:58:30

én már azt sem értem miért kell az ember apjának bérleti díjat fizetni?! én is anyámék lakásában lakom (én a tulajdonos ők a haszonélvezők) még sem kér semmit. de amíg otthon laktam sem. csak rezsi hozzájárulást. Milyen jogon kér BÉRLETI DÍJAT?! bassszus...

sajnálom a kavarodást, a legjobb ha ezt is Te intézed... én is minden csekket elveszek a fiúktól a befizetni való megy a faliújságra, a befizetett meg a mappába.


süti beállítások módosítása