Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Nya képek...

2009.08.03. 18:42 - Csigamami

mivel anya nagyon siet, később kommentálom :o)-

Na szóval: 1. kép - jómagam vasalni valóval a háttérben...

2. kép- pocak jobbról

3. kép- pocak balról

4. kép- Csiga pocak oldalról

5. kép- Csiga pocak előről

6. kép- Csodaszép pihe-puha takaró (ami nem is annyira új szerzemény, csak most volt időm lefényképezni) 4 pár kiszokni és a hazahozós sapi. Az alsóbb képeken ezeket fényképeztem közelebbről

Utsó kép: Amiről már írtam: Pelenkázó táska és az mind mind benne volt :o) és átszámolva mindez csak olyan 3500 ft körül volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr341286518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.08.03. 20:17:57

Csinos vagy és nagyon édesek az új szerzemények. :)

tina83 2009.08.03. 22:48:13

Nagyon kis helyes a pocid! :)
Ne bánd hogy nem nagyobb, én is kispocisnak számitok igy a 37.hétben a 103cm-rel, de azt hiszem itt meg is állhatunk mert nagyobbat nem birnék el már! :)
Nagyon édes kis cuccaitok vannak, de a takarót nem mutatom meg Dávidnak mert olyan édes hogy lehet hogy lenyúlná. :)

Csigamami 2009.08.04. 09:49:31

@picurAnyu: Köszönöm :o) !!!!
@tina83: Te jó ég! nekem atompocakosnak tűnsz! nem bánom, hogy nem nagyobb, amíg Bende jól fejlődik.
Jajj köszönöm :o) És akkor a Mici-Macis ágyneműnket le sem fényképeztem ;o) A takaró olyan jó puha :o) Nektek már csak 20!!!! nap!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.04. 17:28:25

csuda cukik a cuccok :) figyiszke: mi elvileg a hétvégén megyünk Kaposvárra, amint le tudjuk passzolni a makkát. elvileg szombat, max vasárnap. vetettem Robival 1 popsi krémet meg 1 fürdetőt és akkor viszem. Valamint ha nem sértődsz meg, adnék Bendének 1-2 ruhát, amit Bali kinőtt. Utólag vettem, mert tejóégnincsmitfelvennie, erre rá 1-2 hétre kinőtte, talán 1*2* volt rajta. ha nem bántalak meg, h használt ruhát adok, akkor szívesen Bendének adnám. Vagyis Bali :) mikor talizunk?!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.08.04. 17:29:31

nem tudom mit pampogsz :) már csak 90 nap van vissza. az 3 hónap. sőt lehet h annyi sem :D


süti beállítások módosítása