Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kamikáze :o))))

2009.08.03. 08:44 - Csigamami

Hehe... vagyis a mi kis házi patkányunk, aki visszatért. Ugyebár már írtam korábban, hogy volt patkányunk, kibontottuk a konyhát és addigra a sok patkányszaron kívül semmi más nem volt ott. Hát most visszatért a kis édes. Szintén konyhabontás, csapda estébé... Természetesen a patkány ahhoz túl okos állat, hogy belemenjen a csapdába így cseszhettük. vsizont, ahhoz nem volt elég okos, ha telezabálja magát, úgy járhat, mint Mici-Mackó Nyuszinál (a kalsszikus mesében), vagyis ahol ő be szokott járni, kifele már nem ment és beragadt. (ez konkrétan a bukó ablak volt) degeszre zabálta magát és beszorult és az éjaszaka folyamán így kimúlt. Hehe :o))))))) Robert nagy sajnálkozva jött fel, hogy szegény, majdnem sírt... (Robert a legyet sem öli meg és ideges, ha én lecsapom... de én lecsapom.) Most meg jót röhögtem, hogy hehe, na végre.

 

Na most rólunk. Mostanában, mivel egész jól vagyok (kop-kop-kop) így nem nagyon vagyok net előtt, mert jövünk megyünk estébé. Már majdnem teljes a babafelszerelésünk:o) Az ápoló cuccokat leszámítva (krémek, fürdetők, babaolló, fej serte-perte) már kb minden megvan :o). Voltunk babanézőben a hétvégén, Robert kollegájának a kislánya 1 hónapos 6 kilós aprócska baba :o) de nagyon szép :o) Pici lány :o) aztán voltunk sétálni (jól megégtem, pedig erdőben sétáltunk) meg tónál és másik babáknál és Regensburgban megvenni a gyűrűket - CSODÁSAK!!!!!!! :o) és jajj ezer fele. ugyan meleg van, de én valamiért jól vagyok :o))))) Jót röhögött a szülésznőm, csak annyit mondott elcsípentett mosollyal, hogy : Akkor ezt most csak élvezzem, amíg lehet... Bíztató....

Megyek ma orvoshoz..... mert ugyan jól érzem magam, de tényleg. 1 hete elkezdett világosodni a székletem. :os ami sajnos semmi jót nem jelent, annyira, hogy tegnap már majdnem fehér volt.... ez epe problémákra utalhat. vagy májgyulladásra, de annak más tünetei is lennének. Olvastam valami terhességi epeppangásról, remélem "CSAK" az....

A pocakom 2 hete nem nő. Akkor ugrott egyet azóta úgy is maradt. Ugye járok ilyen szülés előkészítőre és ott hétről hétre mérik a pocak nagyságát (kerületét), hehe az enyém 10 cm-el kisebb, mint a velem egyidőseké.... hát ez van... mink csak 86 centit nyomunk Bendegúzzal.

Apropó Bendegúz: 3-4 nap nyugdíjas napot tartott, véleményem szerint akkor mozdult, amikor már zsibbadt valamije. az sem érdekelte, hogy a bal oldalamon alszok, pedig azért nagy-nagy hisztit szokott levágni. Úgyhogy most napokig tudtam végre a bal oldalamon is alduni, ajobb már lassan fáj :o) Aztán tegnap megkezdődtek a betakarítási munkáltaok vagy ilyesmi, mert hirtelen annyi rengeteg dolga lett, hogy na. Most megint nincs alvás csak néha néha 10 percre. Különben rengeteg tenni valója van. Helyet rúgdalni, forogni, focizni, táncolni, anyának huncutkodni, jelezni ha játszani szeretne (merthogy már olyan nagy baba, hogy játszani is lehet vele :o) ) szóval nagyon sok dolga van megint :o) Imádom!!!!! :o)

Na menek, doki készre gyúrom magam.

és lesznek képek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr611284444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása