Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Jol vagyok :o))))))

2009.07.27. 11:01 - Csigamami

KOP-KOP-KOP :o))))))

Märmint egesz türhetöen. Csak szedülök, na de ez a legkevesebb! Holnap megint kezeles, utäna tudom, hogy jobb lesz. Ez a sok fekves nem tett jot az amugy is fogyatekos csigolyämnak :o) Meg ferde nyakizmaimnak.

Ma megint känikula värhato itt. Nem örülök, de bent maradok a häzban.

Ma kezdjük a 27. hetet :o) Ami azt jelenti kereken 26 hetesek vagyunk :o) Oriäsok- a 4hez kepest es nagyon minik a 40hez kepest. De erösek, mint a fene.

Elvileg a babänak egyre kevesebb helye van forgolodni, s nem is nagyon teszi mär csak dugdozgatja magät itt ott kifele es dudorodik itt ott. Legaläbbis ezt irja a szakirodalom. Bende nem olvas szakirodalmat es ugy nez ki, hogy a sok sok dolog mellett ez mär a köldökzsinoron nem jut ät. Vagyis Ö bukfencezik, fireg-forog, mokuläl jobbra-balra, s csinälja magänak a helyet. Neha ugyan kidüllednek a szemeim egy egy ilyen akciojänäl, de hät annyi baj legyen. Mär több mint lätvänyos, mert pl egy bukcinäl ellaposul a hasam (eltünik, nem vicc) s visszagömbölyödik es ö ezt erezhetöen elvezi, mert egy ilyenre kepes egymäs utän 5ször hatszor. Anya Te meg csak edzed a szemizmaid, szülesnel ugyis jol jön majd. Szoval kedves a gyerek, terniroz.

Amugy most kezdtem el erezni, hogy van sulya is. Elsösorban häton fekvesnel tünik fel. Na jo a neheztöl messze van meg, de a kellemetlen hatärät surolja. Arrol nem is beszelve, hogy mostansäg gondjaim akadnak a szabad levegö äramlässal. Kizärt, hogy görnyedve üljek. Tuti meg is fulladnek.

S most ket kerdes hozzätok csajok:

 

1. Szerintetek korai elkezdeni kimosni a babacuccokat? - megvan minden kisruha, s gondoltam, mivel most jol vagyok kihasznälom, s gyorsan kimosom, s vasalom öket.

2. Kevesbe normälis kerdes: Hogy töröltetek nagy hassal feneket????????? Az vilägos, hogy amugy mindig elmegyek kusz-kusz utän zuhanyozni, na de a nagy reszet csak kitörli az ember länya. DE ALIG EREM EL!!!!!! (nem tudom, ki milyen tachtikät hasznäl, de en a bal kezzel elhuz a bal farpofa es jobb kezzel töröl. Na most ha nem huz el, nem tud normälisan törölni, viszont akkor elerem. Ha meg elhuz, akkor nem erem el normälisan, na ilyenkor mi van?) Na hät bocs, hogy ilyen szemleletes kerdessel älltam elö, de telleg erdekelne.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr351270646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andibogar 2009.07.28. 15:22:41

Én is biztosan nekilátnék a babaruhák mosásának és vasalásának :) JAjj, de jó lenne ha már ott tarthatnék..... :D
Sajna a másik kérdésben nem tudok nyilatkozni ;)

tina83 2009.07.28. 15:37:27

Vannak kemény kérdéseid! :)
Szivem szerint már én is korábban elkezdtem volna kimosni, kivasalni a ruhákat de úgy voltam vele ha előbb megcsinálom akkor porosodik, büdösödik és akkor újra moshatom, tehát semmit sem érek a mosással.
A másik kérdésedre, hát... nekem nincsenek ilyen jellegű bajaim...én ezt a tevékenységet kb. ugyanugy végzem mint eddig csak mivel előre vagy oldalra vagyok hajolva ilyenkor Dávid becsúszik az egyik oldalamra, ugyhogy mikor jövök ki a wc-ről akkor mindig ferde a hasam. :)

Niki- picurAnyu 2009.07.28. 18:35:04

Én azonnal kimostam és kivasaltam a ruhákat, amikor megvettem őket. Így már a 15. héten voltak szép tiszta ruhák elrakva. :)
A második kérdésen jót nevettem. :))) Ezzel nem volt problémám, úgyhogy nem tudok segíteni. :)))

beoka 2009.07.29. 20:45:10

én is azonnal mostam mindent, de én folyamatosan szereztem be a cuccokat, ruhákat, ágyneműt. Bár a "pipere" cuccokat le kellett porolni mielőtt megszületett :)

popsi ügyben nem tudok segíteni, nekem is ment :)


süti beállítások módosítása