Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kezdődik...

2009.07.23. 10:31 - Csigamami

Mármint, hogy útban van a hasam....

Tegnap éjjel azért nem aludtam, mert virgonckám nem hagyta. Ma éjjel meg azért nem, mert sehogy sem volt jó. Arról nem is beszélve, hogy a szopi párnát titkon kellett az éjszaka 3szor visszalopnom, mert apácska szerint azzal nagyon jó alduni... Hát mondom szuper. Úgyhogy folyamat, ha kicsit elbóbinyáltam kihúzta alólam.... ez aztán a megértő társ :o))))))))))))

Ma megyek veszek mégegyet (ha kapok), mert ezzel akkora szerencsém volt!!!! Itt egy szopi párna átlag 50 € -t nyom, de láttam már 25-ért is, de azok picik voltak és olyan... olyan semmilyenek... Ezt pedig akcióban vettem 7,49 € -ért... :o) Remélem kapok még egyet belőle (KIZÁRT...)

Aztán kezdődik még... Kezdődik ma a szülés előkészítő tanfolyás. Kíváncsi leszek. 5től 7ig ma este. Mára szar időt ígértek így én elhatároztam, hogy ilyen sterilizáló készüléket meg ilyen baba ollót fésűt ...estébé beszerzek. De már most 30 fok van kint. Eszem ágában sincs kirakni a lábamat a házból..... (pontosabb lenne az ágyból...)

Most meg randim van az egyik legjobb barátnőmmel Norcossal, megiszunk egy Bambit vagy ilyesmi, még épp szereli a gépét, hogy összejöjjön a kapcsolat.

Oreúvá bis später ;o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr621262536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása