Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

hétvége

2009.07.21. 07:42 - Csigamami

itt volt apa :o) Az idő enyhe volt, mitöbb majdnem hideg, így  szombattól egész sok mindent meg tudtam csinálni, amit akartam :o)

Pénteken szülőszoba látogatáson voltam :o) Az agyam eldobom! Itt úgy néz ki, mint egy wellnes hotel luxus része. Feng-shuisan van kialakítva, aromaterápiával, szülőkáddal, hiper-modern szülőszékkel, amin aztán minden ketty-pütty van, labda, kötél, bordásfal, izé meg monitor és ilyen ketyere meg olyan is. Ezek a szobák egy személyesek. Külön fürdő, szint aromaterápiás fürdővel és bugyborékolós funkcióval és tusoló és..... hát.... megszólalni nem bírtam. Az embernek komolyan kedve szottyant egyet szülni. (na jó még nem most ;o)) A szobák maximum 2 személyesek és mindent kapunk a kórházban, magyarul a gyereknek csak hazajövős cuccot kell pakolni. Ja és amikor megkérdeztem, hogy a szülő szobai csomagba mit pakoljak, néztek rám, mint borjú a nagykapura, hogy mire is gondolok, ja vagy mondom nem lehet bevinni semmit? - erre ők. Amit megkívánok, azt ágyhoz, szülőszékhez, labdához...stb stb stb szállítják.... Ja mondom ok. Azt mondták, hogy ha pezsgőt kívánok még azt is kapok (ezen jót röhögtem, gondoltam vicceskednek, de nem ) ez komoly.... Na mondom akkor jól van akkor. Sajna nincs róla képem, mert hát ki a fenének jut eszébe egy szülőszoba látogatásra fényképezőt vinni???? Amúgyis közölte a nő, hogy ezt a luxust csak addig leszek képes élvezni, míg nem fáj nagyon, utána édes mindegy lesz... :o)))))) ezen Ő röhögött jót.

Még közölte, hogy ők a természetes szülés hívei, különösen, hogy minden nőnél eljön a pont, amikor császárért könyörög, de minimum PDA-ért. Azt mondta, amíg komplikáció mentesen zajlik a szülés max fájdalomcsillapítón kívül nem adnak semmit. Nincs szülési terv az orvos és a szülész tudja, hogy mi a jó a mamának és a babának. Tök szimpi. :o)

Na szóval hétvégén pörögtem 1000rel, mert most tudtam. Gyerekszoba nagyrészét kipakoltuk, kitakarítottam, ablakot pucoltam, márcsak a bútorokat kell összeszerelni, dekó a falra és kész is :o) Jobbra- balra kóricáltunk ezt azt vettünk.      A hétvégi nagy mókulálásom eredménye fájó pocak lett és azóta is fájdalmas keményedések. Míg eddig csak kellemetlen volt és napi 2-3 fájt, addig most az összes fáj :os Nemtom mennyire normális... Már több, mint egy hete napi 600mg Magnézium alá nem is megyek.... Basztikuri.

Ma bemegyek a munkhelyre és elmondom, hogy sajna ez így nem fog menni. Mert úgy oké, hogy itthon még teszek veszek, de közben mindig le-le pihenek. Hiába vagyok jól, ha 4-5 órákat talpon vagyok az sajna kikészít :o( Felettép bosszantó, de csak azért mert élvezem és mert végre megkaptam ezt a munkát nem fogom a kicsim egészségét vásárra vinni.

Na menek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr71258052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cézár imádó 2009.07.21. 09:45:11

Mennyibe kerül ez a luxus? Térítéses, vagy az egbizt. része?


süti beállítások módosítása