Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

olyan sok mindent akarok írni...

2009.07.14. 16:36 - Csigamami

... de olyan szarul vagyok, hogy megint csak gyorsan gyorsan.

Ma voltunk doki néninél. Már extra rákérdeztem, hogy mekkora, de itt csak pocak mustra alapján a súlyát mondják meg: 730 gr!!!!!!!! Az ottani mérleg szerint 8 kilót híztam :o)))) hehe... szerintük 62 kiló vagyok.... emmá csak azért sem lehet igaz, mert akkor hova jönnének rám a 32-es ruhák és az xs-es felsők??...na mindegy is....

Amúgy kábé minden oké. Mivel a gyerek jól van, ezért nem kellett a terheléses cukrot megcsináltatni :O) ennek örültem, bár nálunk csak ujjbegyet szúrnak.

Méhszáj zárt, csak a nyakája rövidebb megint :os ennek kevésbé örültünk. Azt mondta a néni, hogy csak 4 órában dolgozzam a köv. 4ben inkább feküdjek, de legalábbis pihizzek. (még jó hogy most kezdtem dolgozni...) Ebbe a főnök néni minden izé nélkül bele is ment. :o)

Most viszont megyek lefekszem.

A lényeg!!!!: a kislegény jól van és az adataim is :o) (kop-kop-kop)

folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr821246083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása