Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

24. hét! :o)

2009.07.06. 06:41 - Csigamami

Jipijééé :o) Ma hivatalosan megkezdjük a 24. hetünket. Azaz 23 hét és 0 naposak vagyunk. Betöltöttük. Nagyon vártam már. Ez azt jelenti, hogy ha a picur úgy döntene, hogy ezen a héten kívánna megszületni, innentől fogva lenne már esélye a túlélésre. Minimális. Egy Svérdországban végzett felmérés alapján, amit 332 nő részvételével készítettek ebben a hétben 19% a túlélési esély. Ez napról napra növekszik egészen a 32. hétig. A 32. héten már 96%-os a túlélési esélye. Hát nem csodálatos?!:o)

Azért remélem, hogy ez a kis vackor még jópár hétig bent marad a pocakomban és okos fiú módjára növekszik :o)

Emlékszem, mikor tina83 bejegyzését olvastam a 24. hetében, annyira távolinak tűnt, akkor voltam igazán először besárgult az irigységtől. Ma meg mi kezdjük a 24. hetünket. Hihetetlen! :o) Ők meg hamarosan szülnek.

A 24. héten a picur eléri a 31 cm-t, súlya 710gramm és az anyai plussz kilók +3,9 kg-ra rúgnak már. (azaz hét végéig 900grammot szedek fel elvileg...)

Első munkanap!!! :o)

Igen... elég hülyén jött ki... Tavaly novemberben kaptam meg álmaim helyét, hát azért most még 1 hónapot ellébecolok. Remélem Bende is jól bírja majd. Nem egy stresszes munka, legalábbis egyelőre nem annak tűnik. Turisztikai hivatal, szervezési osztály. Hivatalosan, gyakorlatilag meg hát... meglátjuk :o) Megyek is kicsinyosítom magam :o)

Bendegúz:

Az utóbbi napkban jobban voltam, mint korábban. Ami annyit tesz, hogy mondjuk egész jól talpon voltam napközben, persze volt hogy le kellett dőlnöm. Ilyenkor feküdtem egy órácskát és mehetett minden a további kerékvágásban.

Bende új szokása, ha valami nem tetszik neki, akkor elkezdi a méhszájat rúgdalni, ami nagyon szar érzés, így hát tudja, ha ez történik azonnal lefekszem. Ilyenkor visszahelyezkedik kereszt helyzetbe :o) Tehát most így jelzi anya kis fia, ha azt akarja mama-maci üljön el a valagán. :o)

Na rohanok! Szép napot Mindenkinek! :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr781229039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.07.06. 09:58:24

Emlékszem, úgy vártam, hogy túl legyünk ezen a héten, mert innentől kezdve minden nappal nő az esély egy koraszülés esetén az életben maradásra. .) Gratulálok a 24. héthez és pocakfotót követelek. .)

Nani 2009.07.06. 10:43:15

Gratula a 24. héthez! Bizony-bizony, ez is elérkezett! :)

tina83 2009.07.06. 11:55:05

Aranyos vagy, hogy megemlitesz! :) Ha pedig eléred a 30. hetet, elkezd megint szaladni az idő hisz tudod hogy már nagyon visszafelé kell számolni, és ugye ha pedig előbb jön, akkor még annyi sincs vissza... :)
Vigyázz azért a munkával, ha érzed hogy nem megy, ne erőltesd. Én is a 32. hétig szerettem volna dolgozni, de a 29.-en közbeszólt a vérnyomásom!
Vigyázzatok magatokra!


süti beállítások módosítása