Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Rijadalom

2009.06.14. 11:59 - Csigamami

Tegnap a nagy dühöngésem után rendbe raktam a konyhát, egy szava nem lehet...

Aztán voltunk Landshutban a várnál és megnéztünk egy bútor áruházat, haza és bevásárolni és én akkor már hulla voltam.

Aztán lefeküdtem a kanapéra, az még oké is volt... és egyszer csak elkezdtem keményedni. Először azt hittem a gyerek feszítette meg magát, mert a hasam bal alja teljesen eldeformálódott egy fél kifliben. Aztán megint és megint.... Aztán már fájt is. Mondtam Robertnek, hogy akkor most elkezdjük mérni milyen gyakran teszi ezt, mert ez így nem jó.

Hát szabályos 3 percenként sikerült ezt eljátszania. Úgyhogy fél óra alatt 10szer keményedtem. Jó, akkor asszem menni kéne a kórházba. NA de előbb megpróbálok oldalt feküdni hátha jobb lesz. Abba is maradt. Elmentem lefeküdni és már tisztára izgultam, mert Bendegúz nem is mozgott. Egész nap egyet sem rúgott...

De aztán olyan éjjel 2kor rákezdett :O) Arany pofám reggel 8ig meg sem állt :o)

Most meg rosszul lettem miközben írtam a bejegyzést. Robert kapart össze... Úgyhogy megyek lefekszem...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr421184022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.06.14. 13:25:41

jaj mond meg nekem miért kell ilyeneket csinálni? csak azért mert Robertnek nem tetszik valami, csinálja meg ő. Te állapotos vagy, és sokat keményedsz, pihenned kell!!!! térjen már észre...

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.06.15. 09:06:47

am. gratulálok a 20.-héthez és a 140 kerek napnak!!! pusssza


süti beállítások módosítása