Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Rosszul lét

2009.06.11. 12:09 - Csigamami

Ejnye csínyje...

Eddig nem volt elég bajom. Most úgy látom a terhességem feléhez közeledve tartogat a testem némi meglepetéseket....

Tegnap szinte egész nap (délután 3ig) ágyban maradtam. Tényleg hősiesen feküdtem. Aztán csak elmentem bevásárolni, mert itten ma ugyi szabadnap van (Jézus mókulált megint valamit, égbe ment vagy megjelent, nem tudom, de szabadnap). Aztán visszafeküdtem. Megjött Robert és kimentünk a kutyával sétálni. Gondoltam jót tesz, hisz egész nap feküdtem, s a szobában voltam. Levegőre és egy kis mozgásra szüksége van az embernek.

Először akkor tűnt fel, hogy valami nem stimmel, mikor bevásárolni voltam. De az még nem volt semmi. Séta után, megérkeztünk, hát olyan fáradtnak éreztem magam (20 perc után), mintha csak a kék túra utolsó állomásához értem volna. Leheveredtem a kanapéra. S már akkor olyan érzésem volt fekve, hogy én mindjárt elájulok. Persze ez hülyeség, mert ugye fekve képtelenség (elvileg) elájulni. Aztán egyre többször jött rám ez az érzés, míg végül apácskának is mondtam, hogy nem vagyok jól, valami nem stimmel.

Persze azonnal kérdés áradatok. Mi? Mit érzel? - Hát nem tudom. Hogy hogy nem tudod? Mondom hát valami nem oké. De mi? Mondom hát azt nem tudom, csak olyan nem jó.

Oké... Mennyit ittál ma? mondom sokat (tényleg azt hittem, mert egész nap kortyolgattam a körte levelmet és tuszkoltam, hogy innom kell), erre megnézi az üveget. Ez ilyen 1 literes üveg. Ezt?!? Ezt mind? RÉKAAAA!!!! Ez nincs 3 deci. Nem lehetsz ilyen, neked is és a gyereknek is szüksége van folyadékra, hát csodálkozol, hogy szarul vagy?... jó... Mennyit ettél? pontosabban mit? Hát ettem egy kicsi tésztát tejföllel, meg vacsira fél szelet kenyeret szalámival meg kis ubi rajta. és még?!? hát...1 barack meg egy Hanuta szelet. Ez nem lehet igaz, tényleg ennyire duda vagy?!? De hát mondom ha nem fér belém több, hát nem kívánom, arra meg semmi szükségem, hogy búvárkodjon egyet.

Na jó. Akkor Ő most csinál nekem egy erős teát. és csinált is :o) Sok cukorral és citrommal :o) Megittam és utána már jobban is lettem.

Éjjel sokat nem aludtam, mert megint fájt a pocakom. Ráadásul Bendegúz belülről masszírozta...majdnem egész éjjel ébren volt és bugizott. Normális ez? Vagy lehet eddig is így volt csak nem éreztem? Még reggel olyan 8ig bugizott azóta nyugi van.

Az idő olyan szar, hogy szarabbat írni nem lehetne. 11 fok és 10 perces váltásokban, esik, zuhog, szakad, reggell még néha nap is közbeékelte magát és olyan 9 körül egy tornádó tölcsér szerűség, de Hál ég az gyorsan felszívódott... na mostan ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr631178527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása