Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Esküvő-Dátum-Mérgelődés

2009.06.10. 17:12 - Csigamami

Nyo... A németeknél nem szokásosdi ez a szombaton kimondani az igent. Az ember szombaton pihen, s nem házasodik. Ja bocs... khm...

Regensburgban (ugye jóval nagyobb város, mint Straubing) találtam szombati időpontot minden hónap második és utsó szombatján. Aha... szuper, gondoltam magamban, na akkor tuti nincs 10 évre előre mind lefoglalva.... :os .... Nem sokat tévedtem... Követekező szabad időpont OKTÓBER 31... Naccerű... Repesek az örömtől. Hát ha addig még épp nem leszek megszülve, akkor majd jól odaszülök nekik. Kivételes esetekben besíűrítenek. Már csak azt kéne kiderítenem, hogy ez lefordítva hány €-t jelenthet. Merthogy itt sem működik ám másképp, mint otthon. S meggyőződésem, hogy csak az összegen áll mennyire különleges esetek vagyunk...

S ha esetleg sikerül olyan árat mondaniuk, amire még rá is bólintunk, akkor még át kell magunkat rágni a Német bürokrácián... egen, erről is írtam már korábban pár sort. Azaz, ittennék ahune lakunk be köll menni a Tanácsra (nem tudom hogy hívják normálisan magyarul), aztán ittennék kérvényeznünk kell, hogy na hadd ne itt kelljen házasodnunk, mert mink Regensburgban szeretnénk. S ha akkor ők bólintanak, hivatalosan nekik kell lelevelezni Regensburggal az egészet. Kíváncsi vagyok mielőtt kibújik Bendegúz sikerül e összeházasodnunk :o) Mert ha nem..... ho-ho-ho-hóóóóó... na akkor jön ám csak majd az igazi buzikrácia-akarom mondani bürokrácia. Mindenesetre nekem most úgy tűnik, mivel ilyen "későn" szántuk rá magunkat a házasodásra jó mélyen a zsebünkbe kell nyúlni, ha Bendi előtt véghez akarjuk vinni az egészet.

(Tudom anya... tudom... 20 év múlva meg a pokolba kívánom az egészet és nem fogom érteni mostani magamat, hogy mi a fenét erőltettem ennyire az egészet.)

Amúgy nem érdekelne, de így hogy én Magyar apácska Német egy pettyet komplikáltabb az egész mintha mondjuk mindketten "Manék" lennénk...

Drukkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr211177109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása