Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Keményedek :o(

2009.06.05. 19:19 - Csigamami

Két napja kérdezte az orvos keményedek e. Akkor fogalmam sem volt mit jelent ez. Sajnos már tudom :o(

Keményedek... Péntek déltuán van, Szuper..... remélem a hétvégén jobb lesz. Igaziból nem tudom mennyire veszélyes lehet ez, de egy biztos keményedek...

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr921166073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.06.06. 13:37:13

szedd a magnéziumot mert ennek nem lesz jó vége. nem akarlak ijesztgetni, de nekem a sok görcs és keményedés kezdte el idő előtt rövidíteni a méhszájamat a 32 héten. Még az is korai volt de Nektek még sok időt kell együtt eltöltenetek, kérlek pihenj sokat ÁGYBAN!!!

Niki- picurAnyu 2009.06.07. 11:11:39

Én félidőtől keményedtem, mégis pontosan szültem. Naponta 3 magnézium és sok pihi.

Cézár imádó 2009.06.07. 14:10:56

Én akkor érzek ilyet, ha sokáig kell ülnöm... Akkor jöhet a magnézium, és hamarosan elmúlik. (19 hetes vagyok)

Csigamami 2009.06.08. 12:11:03

@beo: Igenis! szedem a magnéziumot, elefántnak való adagot! 450 mg naponta!
@picurAnyu: Köszi PicurAnyu, így egy kicsit jobb :o) már én is majdnem a felénél vagyok.
@Cézár imádó: :o) Új olvasó:o) Sajna nekem az elefántnyi adagtól sem múlik hamarosan, de azért úgy érzem rendjén leszünk! :o) (kop-kop-kop) azaz remélem :o)


süti beállítások módosítása