Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Megjöttem :o)

2009.06.03. 13:54 - Csigamami

No, hát voltam orvosnál. Nagyon aranyos volt. Lassan megszokom, hogy Németország fél nőgyógyász csapata járt már bennem, de hát ez van.

Először felraktak CTG-re. (Gondolom ezt otthon is így hívják). Bendegúznak nem tetszet, úgyhogy úgy lerúgta magáról a korongot csak úgy placcsant :o) Jót röhögött a nő, úgyhogy a fél órás vizsgálat alatt végig tartanom kellett, mert a kis vackor nem békült meg vele :o)

40-es fájásokkal érkeztem a maximum 100-asból. Először nem tudtam ez mit jelent, aztán elmagyarázták a szülésnél a 100 a plafon. Aha... szuper.... Akkor kupaktanács. én körömrágás. Megvizsgált a jófej doki. Kívül belül. A méhszájam tökéletesen zárt és 5 cm, akárcsak a gyerek feje :o) Aztán mondta, hogy odalent minden rendben a kiskrapek is jól van. HELYES!!! :o) Ennek örültem. Utána mindeféle reflexeket megvizsgált, azok is rendjén voltak :o) Derekamat is. Meg mindent. Volt Uhu természetesen, kint-bent. A kis nyuszkó utálta :o)

Abban maradtunk, hogy a vizsgálat alapján aggodalomra semmi ok (kop-kop-kop). Pihenjek, feküdjek jó sokat. S maximum sétáljak egy kicsit. Ha nem sürgős, akkor a házi munkát is hanyagoljam kicsit.

Megkérdezte mit csináltam szombaton, ami esetleg kiválthatta a fájdalom forrását. Hát... izé.... Kicsit édiskedtünk Roberttel. Nem volt szex, csak nekem orgazmus...sok...és egymás után...(Mennyi a sok? 5-7...nem emlékszem...) Mondta, hogy hát ezt most a következő napokban próbáljuk hanyagolni, de legalábbis az orgazmusok számát 1re csökkenteni. (Nem voltam fültövig vörös :o) )Ü-Ü... :o))))

Szóval ennyiben maradtunk. Kérdezte mit csinálok, hogy ki kell e írjon. Mondtam, köszi otthon vagyok épp egy félévet, úgyhogy rendjén vagyunk így :o)

Úgyhogy most nagyon örülök és megpróbálok elülni a valagamon kicsit. (Hétvégén is ugye folyamatosan úton voltunk...kirándultunk, kutyát sétáltattunk, takarítottunk, Édiskedtünk... :o) ) Szóval mostanság épp nyugiban nem voltam.

Hát most tripla adag magnézium és fekvő kúra :o)( Azt mondta a magnéziumot nem tudom túl adagolni, mert maximum fosok tőle, akkor csökkentsem kicsit az adagot, de a napi 150 mg-nál azért szedjek kicsit többet.) Egye fene :o) Hát ez legyen a legnagyobb bajom :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr561161190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.06.03. 15:08:56

Örülök, hogy semmi bajotok!
Tessék az élvezeteket kicsit csökkenteni, mert lehet hogy szegény Bendegúz már annyira zavarban volt, hogy nekifeküdt a derekadnak, hogy "Ne csinálj ilyeneket Anya, mindent hallok!" :))

Csigamami 2009.06.03. 15:39:43

@tina83: :o) Lehet :o) Köszönjük a drukkot :o)!

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.06.03. 17:53:43

jaj a frászt hozod itt rám, nincs időm jönni erre tessék... vigyázz magatokra bébike!!!! én napi 3*2 magne B6ot ettem. a 36.-hétig.

Csigamami 2009.06.03. 18:22:31

@beo: Értettem, igyekszem :o) Itt nincsen Magne B6... Magne Transot szedek

Niki- picurAnyu 2009.06.04. 11:12:18

Örülök, hogy semmi gond és megértem, hogy kihuncutkodjátok magatokat előre, mert aztán 6 hétig csak simi-simi buksira. ;)
:)))


süti beállítások módosítása