Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

A tudatos étkezésről általában

2009.06.01. 10:41 - Csigamami

Hogy mennyire is étkezeik egy kismami, konkrétan én tudatosan?

 

NAgyjából semennyire. Vannak gyengébb próbálkozásaim a tudatok étkezés tekintetében, de mindig megukba fulladnak. Mit is jelent ez?

  1. Ugyebár, már az elején megpróbáltam erre a napi 5ször, de legalább sokszor keveset dolgora ráállni. Nem jött be.
  2. Megpróbáltam elhagyni a reggeli tejeskávémat, mondván, hogy az éhgyomorra nem jó se nekem, sem a gyereknek. Rossz ötletnek bizonyolt, kávé nélkül nincs emésztés... (Mellékes dolgoként megemlíteném, vérnyomás sem...)
  3. A sok zöldség- gyümi evés. Na evvel nem akadtak problémák, hisz ez előtte is ment.
  4. Napi legalább egyszer főtt kaja. Ez sem okozott különösebb problémát, mert napi 1szer főztem.
  5. Igyunk sokat. Na evvel már annál nagyobb problémák. Hisz se előtte, se azóta. Ivás az csak nagyon kínkeservesen megy. Arról nem is beszélve, hogy ha ma fantát kívánok mondjuk (már nem adok a szénsavas-nem szénsavas problémára,mert egyszerűen van, hogy hol ez van, hogy hol az csúszik) és felbontom (akkor is csak ha 1 literes) egyáltalán nem biztos, hogy a következő nap kívánom és tudok belőle inni (sajnos :o( ), így hát rám romlik...Ahhoz viszont drága. Vagy vannak napok, amikor Ice-Teát, Narancslevet, Őszilevet,szőlő levet stb,stb,stb-it kívánok és egyszerűen ezekből sem tudok sokat inni. Ha meg olyat kell innom, amit meg nem is kívánok épp 2 korty sem megy le :o( Szóval az ivás még mindig mumus. Pedig tudom, hogy fontos.
  6. Halacska. Halacskát eddig is hetente egyszer mindig valamilyen formába becsúsztattam az étrendünkbe. Ez most sincs másképp.
  7. Ne vigyük ugyebár túlzásba az édességet. HAH!!!! Mert az olyan egyszerű.... ÉN világ életemben nem voltam édességes, sütiből is max. a gyümi torta csúszott (egészen piciként még az sem...). De hát ha az ember egyszer terhes lesz.... Előfordul, hogy neki ugrik egy- egy szelet süti vagy keksz, vagy kacsintgat a nutella... Ez van, nem fogom megvonni magamtól.
  8. Teljes kiőrlésű péksütik. Amik szreintem amúgy elsősorban az emésztés szempontjából lehetnek fontosak... Hát mivel Németországban sajna fehér kenyér nem is létezik, így csak ezeket a teljeskiőrlésű kreol kenyreket tudom enni. De ha otthon vagyok!!! :o)))))) Hmmmmmm...frissen sült ropogós, még gőzőlgő fehér kenyér.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ NYAMMMM!!!!
  9. Tejtermékek. Eddik is rendjén voltak :o) Tejcsi, joghurt, TEJFÖL!!!! (tudjátok ti magyraok, hogy mi mennyi tejfölt eszünk?!? nekem sem tűnt fel addig, míg itt fel nem hívták rá a figyelmemet, hogy amúgy van e olyan kaja néha amiben nincsen tejföl :o)))) )Sajtocska, vaj, túró...szóval tényleg van minden.
  10. Zsírszegényen.... HAH!!! Na persze. Ha magas vérnyomásom lenne és túlsúlyos lennék. Így tényleg eszek mindent, ami csak jön.

Összegségében véve: Nem változtattam semmit az étkezési szokásaimon. Ugyanúgy eszek, mint eddig. Nem eszek napi 5ször és nem figyelek oda kvázi semmire. Mert igaziból elmondhatom, hogy a fontosabb dolgokra eddig is odafigyeltem. Reggelizni nem tudok, a tejeskávé eltelít... Szóval élek, mint eddig.

Vannak dolgoka azonban, amire mégis odafigyelek. Pl. Olyan italokat veszek,amik vassal vannak dúsítva, vagy olyan gabonapelyhet. A zöld zöldségeket előnyben részesítem. A joghurtokat extra kálcium hozzáadásával válogatom. S néha veszek magamnak ilyen 4 hónapos kortól adható bébipép port, ami pár alkalommal uzsira tökéletes. Tejjel higítom és abban aztán tényleg van minden.

Hát ennyi...

ÉÉÉÉS ma töltöttük a 18. hetünket :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr471156444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása