Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kapcs. Ford

2009.05.18. 10:08 - Csigamami

Csak egy rövid bejelentkezés.

Magyarországon vagyunk :o) Pénteken (Szombaton) éjjel megérkeztünk.

Azóta volt, halatónál bográcsozós móka (azóta sem érzem a nyelvem) a bográcsban melegebbre tud főni amindenféle, mint fazékban, legalábbis ez a határozott meglátásom. Talán lassan elkezd hámlani a nyelven és akkor jobb lesz. Vissza térnek az ízek is a hétköznapjaimba :o) Aztán volt 10 éves osztálytalálkozó, amit én szerveztem. Meg kell hagyni, jól szervezek (vállveregetés Réka ;o) ). és szerény is vagyok. :o) Nagyon jól sikerült.:o)

Aztán eljöttünk haza és azonnal alcsi,jajj de fáradtak voltunk. Tegnap meg mentünk szokás szerint ötletet lopni, házakat fényképezni :o) Utána pedig a Balcsira kutyástól :o) IGEN akutyát beengedtük a Balatonba. Jól leisb@szott minket egy idős f@sz és bocsánat a kifejezésekért, de azóta is fővök a levemben, mert pasi lányának is van kutyája csak épp nem egy 40 kilós Goldi hanem valami 2 elemes szobacirkáló, az bele mehet a Balatonba (az nem kutya... patkány...) na mindegyis, nem tudtam hogy egy kutya mondjuk 20 kilótól számít kutyának alatta nem. Jól kidünnyögte magát beszólt, hogy buzi németek vagyunk, aztán utána jó volt neki....

Ettünk fokhagymás tejfölös sajtos lángost, mákos palacsintát, aztán haza. Utána meg itthon apa grillezett nekünk szenes csirkeszárnyakat (na jó most nem is volt annyira fekete, mint szokott :o) ). Aztán nekem muszáj volt elmenni alcsizni, mert valahogy tegnap megint elkezdődött ez a szédüléses időszakom :os, nem örülök neki :o(.

Képeket is majd varázsolok ide. Majd... De most eleve az öcsém gépe előtt ülök, amiért este nyílvánvaló hatalmas botrány lesz, de apácska a másik szobában nem enged a gép elé....

Na akkor maaajd :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr751128220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.05.18. 14:14:21

Örülök, hogy jól érzitek magatokat. :)


süti beállítások módosítása