Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Na mostan...

2009.05.07. 12:50 - Csigamami

Vannak dolgok, amik a terhességel ugyi alanyi jogon járnak... Pl.:

  1. - hízás (valamikor biztosan)
  2. - pocak (nem vagyok türelmetlen, biztosan elkezd majd nőni és akkor nem kell másokra irigykednem)
  3. - előbbiből kifolyólag kismami ruhák ( 32-es még mindig a méretem, ha nagyon beindulnék sem hiszem, hogy a sima 40-eset is valaha elérném...)
  4. - irigykedő tekintetek (majd ha az előbbiekből bármi is végre megvalósul)
  5. - 2. trimesztertől kirobbanó energia bomba (nálam az biztosan majd a betöltött 15. hét után jön-legalábbis ezzel bíztatom magam)
  6. - 12. hét után fellélegezhetsz, mert onnan már nagyon csekély esélye van a vetélésnek (nem megy, még mindig aggódós vagyok)
  7. - étvágy ( ritkán látogat meg)
  8. - esteleg egy kicsit magsabb vérnyomás (kávé után legalább 90/60)
  9. - egyéb apróságok....

Kérdés?

TERHES VAGYOK ÉN?!?

Na persze nem panaszkodni kívánok... egy pillanatra sem, de aggódó kismami voltomból csak piszkálja az oldalam a kíváncsiság, hogy akkor hogy is van ez? Nem bánom, hogy nem hánytam meg ilyenek, na de kérem, szeretném végre élvezni a kismamiságom minden pillanatát, s nagyon örülnék neki, ha valaki ellopná az aggódásom. Biztosan nem normális, hogy ennyit agyalok, hogy de ugye minden rendben lesz és ugyan a vizsgálatok mind azt mondják, hogy egy egészséges kisember bugizik naponta odabent, de ugye ez így is van???? Egészséges és fejlődik?! Ugye?! és nem lesz semmi baj, 25-én megyünk megint videózásra és akkor sem lesz semmi baj, hogy azt mondja majd a doktor néni, hogy csodálatosan fejlődő egészséges kisfia van. Ugye így lesz? Kezdek megzakkani... Féltem az én kis kincsemet.

Apukája elkezdett vele kommunikálni és szertné már érezni, annyira nagyon, hogy a bélmozgásaimat Bendegúz buginak titulálja. Nem akarom letörni, de mindig elmondom neki, hogy ezek egyelőre sajnos csak a beleim. S hogy én érzem, hogy rugizik, de kívül még én sem :o( Persze ez normális, mert még picurok vagyunk, de hát apája (velem egyetemben) kicsit türelmetlen.

Most azt gondolom, ha már lesz egy kis pocakom és érezni fogjuk mindketten a rugizásást, akkor majd jobb lesz és akkor majd már igazán élvezni fogjuk ezt az állapotot. Addig meg nézegetjük a már félkészre gyártott bébikéket a hatalmas erszényekben, amik rendre szembe jönnek velünk. Skubizunk befele a babakocsikba és mindig elmondjuk, hogy Te jóóóó ég de messze is van ez még...

Egyszóval türelmetlenek vagyunk :o( Pedig igazán nem szeretnénk siettetni a mi kis vackorunkat, mert Ő tudja, hogyan jó neki. Mikor kell neki nőnie és híznia és megmutatnia magát. Mikor kell jelentkezzen. Eljön majd a mi időnk is! :o)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr701107939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.05.09. 08:09:19

:) Hehe. Ezt én is írhattam volna anno. Leszámítva, hogy sose hordtam 32-es ruhákat. :)


süti beállítások módosítása