Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Dotto néni

2009.04.28. 10:51 - Csigamami

Így van tegnap már nem jelentkeztem (elnézést).

Szóval:

 

Én nem értem, hogy a terhesség miért csupa szúrkálásból áll. Ezek jobbra balra mindenhol szúrkodnak. Amióta terhes vagyok (pedig igazán nem rég óta) minimum már 3szor vettek vért tegnap meg megszúrkodták kicsi ujjacskámat. Na mindegyis. A lényeg, hogy a véremmel minden oké (pisi is rendben). Tulajdonképpen a zeredményeink jók. Dotto néni még nem kapta meg a levelet, így sajnos a kérdéseinket nem tudtuk feltenni, hogy akkor mi is van igaziból a picur szívével és hogy ez mennyire normális ebben a korban. Ettől persze Robert halál ideges lett.

Amúgy ha Ő nem lett volna ott, akkor meg sem nézik ultrahangon. (Így sem vitték túlzásba)Úgyhogy a Zapukának megmutatták a kisfiát (NAGYON ÉLVEZTE!!! :o) ), ami nem egészen egy percig tartott :o( Szegény nem tudom mennyit láthatott.

Aztán meg is vizsgált a néni. KÖzölte, hogy a gyerek még mindig nagyon hátul van és már alig van neki ott helye és nem lepné meg ha érezném a mocorgását. Mondtam, hogy körülbelül egy hete érzem, de mindenki csak kiröhög, hogy az nem lehet. Hát tessék, én mondtam, hogy érzem az én kis Ördögömet :o) Szóval aludjak sokat hason (csak hason tudok) és hogy azért is fáj a hasam a derekam, meg minden odalent, mert próbálja magát a gyerek előre tuszkolni, de nem igazán sikerül neki. Ezért van aztán ETIÓP KISMAMA benyomásom. Merthogy a hasamat még mindig előbb észrevenni a hátamon, mint elől. Remélem nem a fenekemben kíván tovább fejlődni.....

Aztán megkérdeztük, hogy a szextabik magamba tuszkolását abba lehet e már hagyni?

Válasz: - Háááááááááááááát.... Hmmmmmmm. Tulajdonkéééééééééépen, elviiiiileeeeeg már talááááááán. ( Aha, azta csínnnnya, ezt a határozott választ.....)

Kérdés: - Esetleg nemi életet élhetünk e már?

Válasz: - Hmmmmmmmmmmm.... Alapjában vééééééééééveeeeeeeee, igazibóóóóóóóóóól, most mááááár nem lehetne gond....

A néni határozottságától Robert egyre idegesebb lett. (Meg kell mondjam nem csodállom)

Szóval abban maradtunk, hogy tabit még legalább egy hétig használom és hogy a szexszel is várunk egy picinyt. Biztos, ami biztos. Olvastam, hogy a 14. héten törpént még olyan, hogy valakinek levált egy kicsit a placentája, aminek vérzés lett az eredménye, majd 10 hét kórház. Hát nem. Így hát közös megegyezés alapján még várunk.

Nagyjából ennyi.

Utána még kószáltunk kicsinyt a városban, csodaságos és végre melegséges idő volt :o) Aztán egészséges életet élő kismami módjára megkívántam a Mekit.:o) Sajtburger, almástáska és egy Fanta hozzá :o)

Igaziból magasról "kakilok" bele, hogy mit szabadna és mit nem enni. Úgy gondolom, ami jó a mamának az jó a babának és sokkal többet ártok azzal, ha meggebedek egy sajtburgerért és csak azért, mert nem egészséges nem eszek. Na nem.

Nem alkoholizálok, nem cigizek, nem eszek nyers húst. (Ja és persze egyéb drogokkal sem élek) No, ezen felül meg úgy gondolom minden más jöhet. Mivel etióp vagyok nem árthat :o)

hát ennyi....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr151091061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.04.28. 11:17:30

Na ezzel a nővel nem sokra mentetek úgy látom.... nem szeretem az ilyen határozatlan válaszokat, mert ha én egyszerkérdezek, akkor választ várok... na mindegy.
A lényeg, hogy láttátok még ha csak egy percre is!
Mekiskaját én többször ettem az elején, ellenállhatatlan csábítást éreztem na. De most még a rágondolás sem esik jól... :(
Szép napot nektek!

Csigamami 2009.04.28. 11:27:33

@Nani: Köszike :o) No igen... az előző doktor nénimet, ha kérdeztem, ilyen esetben vagy IGEN vagy NEM volt a válasza. Semmi, hát - izé.... de ugye a 2 nagymami is nyugodtabb, hogy helyben van orvosunk és nem 50km-el odébb....
Úgy irigykedem, hogy neked már látszik a pocód! :o)
Szép Napot Nektek is! :o)


süti beállítások módosítása