Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

200 nap

2009.04.16. 11:16 - Csigamami

Most, hogy nagy nehezen sikerült (tényleg szenvedtem vele) kiírnom, hogy kiket olvasok, írok pár gondolatot...

200 nap....Hm....ami azt jelenti elvileg, hogy 80 nap már mögöttünk. Így még elég soknak tűnik ez a kétszáz és kevésnek a nyolcvan. De szinte biztos vagyok benne, hogy nagyon gyorsan eljön az az idő, amikor 80 előttünk és 200 mögöttünk... hmmm. Várom nem várom? Nem tudom, egyelőre azt várom, hogy jövő héten megtudjam, hogy a mi kis Bendegúzunkkal minden a legnagyobb rendben.

Tartok tőle, hogy ez a hétvégénk sem fog izgalom nélkül eltelni...és nem csak apácska szülinapja miatt. Ugyanis most kell kimaradjon a menzeszemnek 3adszorra. Az első kettőnél sem maradt csak úgy ki.... Első "kimaradt" menzeszemnél véreztem (ha nem tudtam volna, hogy terhes vagyok, azt hihettem volna megjött...) a második kimaradt menzeszemnél majdnem egy hét barnázás mentesség után görcsöltem és ismét barnáztam... Kíváncsi vagyok most sikerül e minden különösebb kurfinya nélkül megúszni. Remélem!

Na lássuk mi várható e hét leforgása alatt.

Kezdem anyával, s csak utána az okosak:o)

Tehát ANYA szerint:

Jól vagytok, Bendegúz is jól van, csak azt nem értem, miért nem dugtok végre. Napokig fájt a pocakom: Majd elmúlik,ne idegesíts! Ne görkorizz, az sokkal veszélyesebb, mint a szex!

 

Okosak szerint:

12. hét

BENDEGÚZ

Eljött az idő egy kiadós manikürre. Ugyanis a manócskának az utóbbi 1 hétben, nemhogy csak az ujjacskái, de a körmei is kifejlődtek, amik a terhesség végéig csak nőni, nőni, nőni fognak. Ezért hát nem ritka, hogy az újszülöttek nagy részénél körömvágással kezdünk :o)

Minden egyes részecske kifejlődött a picin. Lassan befejeződik a terhesség legkritikusabbnak vélt időszaka és az utolsó simítások is készen lesznek hétvégére (már ami a manó "szerkezeti" felépítését illeti) Tehát most aztán tényleg a legapróbb részletek is készen állnak a következő hetek nagy feladatára, nőni és hízni, TÖKÉLETESEDNI! Na és hadd ne mondjam, visszavonhatatlanul megvan már a kicsikém neme, amit persze az ultrahangon még nem lehet látni, de pár hét múlva, ha Ő is úgy akarja már jól látható lesz.;o)

Fény kikapcs! Ennek a hétnek a végére teljesen kifejlődnek a szemhéjak, melyek a 2. trimeszter végéig zárva maradnak. A hét végére olyan 6cm körülinek és 8 és 14 gramm közöttinek kell lennünk.

ÉN

Zabagép indul! Ennek a hét végére, akinek volt elmúlnak a rosszullétek és ismét élre tör az étvágy. A kismamának gyakran lehet az az érzése, hogy a picur éhes :o) (tanúsíthatom, így van :o) ) Szóval tényleg oda kell figyelni a táplálkozásra, de az nem igaz, hogy kettő helyett kell enni.

Mostanra a szervezetben egyre több vér cirkulál, hogy a picit megfeleő mennyiségű tápanyaggal és oxigénnel lássa el. Ennek következtében előfordulhat, hogy a fogíny és a fogak érzékenyebbek lesznek és fogmosás közben elkezdhet vérezni. Természetesen ez nyugtalanságot okozhat, de ez a terhesség alatt normálisnak mondható. (Azért nem árt felkeresni a fogorvost.)

(Ezt a cikket a pampers.de-ről fordítottam)

Most punlikálom is, mert az előbb majdnem elveszett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr111068293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása