Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Újra itthon a nagy csapat :o)

2009.04.15. 12:16 - Csigamami

Itthon vagyunk. Megint :o)

Az idő gyönyörű. Az utóbbi egy-két napban furán érzem magam reggelente, gondolom elfelejt a vérnyomásom. Úghyogy vissza szoktam a jó öreg reggeli tejeskávéra így néha néha megüti a 100-ast a vérnyomásom :o) De amíg teljesen fel nem ébred (természetesen vagy 2 órával később, mint én) addig hóldkóros idegenként szelem a ház szobáit.

Épp most reggeliztem, anya küldött velem haza főtt sonkát, abból ettem, nagyon fini volt :o) De nem bírom tartani a súlyomat, az 54 kilómnak megint búcsút intettem.... Ma reggel már megint csak 51-ig mászott a mérleg. Pedig annyit de annyit eszek, de már tele vagyok...

Otthon igaziból aludtunk és ettünk. Ez volt a fő program. Leugrottunk egyszer Balcsira is, csodás-csodás volt. Anya jó sokat főzött nekünk és körbeugrált minket :o) Már már kezdtem magam kellemetlenül érezni annyira :o)

Bendegúz reményeim szerint jól van. Azt hiszem 21-én megyünk erre a 12. heti vizsgálatra. Azért csak azt hiszem, mert ma van az utsó na, mikor még lemondhatom az időpontot, ugyanis itt Németországban ez nem tartozik bele a terhes gondozásba. Így 120 és 200 € között lesz a vizsgálat. Nyaki redő mérés és valamiért AFP is most. Na mindegy, mi úgy döntöttük megcsináltatjuk. Szóval jövő hét kedden megyünk Uh-ra és vérvételre. Reméljük minden rendben velünk. Utána 27-én megint a rendes kontrollra. Mert ezeket a vizsgálatokat ugye nem is a doktor nénink végzi, hanem el kell érte utazni Regensburgba egy magán klinikára és ott egy másik néni is megtúrkál.

Ma délután megyek Monikáékhoz, nekik van 2 gyönyörű kislányuk, Marina (3) és Selina (1). Jön Mirco is és sétálunk egy nagyot. (Persze csak csínyán, nehogy tovább fogyjak.)

Aztán este grillezünk Roberttel :o) Lassan nekiállok megszervezni a szülinapi zsúrját vasárnap délutánra :o) Teszta meglepi lesz. Az összes barátját idecsődítem :o) Megvettem már neki az ajándékát és, egy gyönyörű BOSS cipőt (nem írom le milyen drága volt) , de végre lesz egy normális szép cipője. Sportosan elegáncsos.

Na most viszont megyek, ki kell innom a kutat, mert a sonka után igen csak megszomjaztam. Még talán jelentkezem ma.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr161066322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása