Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Hetvegenk :o)

2009.04.05. 18:48 - Csigamami

Tehat megtudtuk, hogy Beo es Balazska meg nem voltak bevetesen. Nem baj a hetvegenek meg nincs vege ;o)

 

Aztan, ugye mi Bendeguzzal dolgoztunk szokas szerint egesz hetvegen. Nem szeretei Bendeguz a sok üldögelest, mert akkor elkezd fajni a pocakom, na de hat reggel 8tol delutan 5ig kenyes kenytelen kibirni. Bar ma mar 3kor vegeztünk. Közölte is a tanarom, hogy ha a vizsgan ilyen farncia manikürt csinalok megbukok. Kerdeztem miert? Mert tul termeszetesnek nez ki. Ja mondom bocs... Nem az lenne a lenyeg egy ilyen suliban, hogy minel termeszetsebben nezzen ki a kez. Na mindegy is, nem is huzom fel rajta magam, mert az Bendinek sem jo.

Aztan tegnap delutan meg gyorsan elmentem suli (munka) utan bevasarolni es föztem finom makaronit anya modra a la` Reka. Nagyon finom lett.

Ugy volt megyünk moziba, apacska kolleganöje az ö pasija, Sandra, Björn meg mink 2 es felen. Kerdeztem apacskat mikor talizunk a többiekkel, azt mondta 8kor a mozi elött. A mondom hat az tök jo. Meg mokulaltam kicsit jöttem-mentem, ettem, apacska közben auton kerekeket cserelt. (Persze, hogy csak a sajatjan...) Erre 7 orakor ott allok a fürdöben egy szal punciban, hogy lassna bevetödöm a zuhanyba. Hajat kell mosnom meg kicsit pancsolni ilyenek. A hajambol gyakorlatilag csavarni lehetett a zsirt...

Erre Robert beront a fürdöbe, "PRESSIERT!!!" (azaz siessünk, nincs idönk) felkialtassal. Mondom hat basszus meg van egy orank. Nem, nem, mert 8kor KEZDÖDIK a film. Mondom neki edesem, en extra megkerdeztem mikor talalkozunk, azt mondtad 8kor. Nem, hülye vagyok Ö azt mondta 8kor kezdödik a film. (Tuti eg nem) Na  mindegy is es ezzel a mozdulattal beugrott a zuhanykabinba. Jol van mondom Te tudod. Nekem meg a hajam, meg a szaritasa...

Nagy nehezen elindultunk es elsönek voltunk ott mar 7:27 kor (en szaraz hajjal, sminkkel, magassarkuban, kinyalva ahogy illik). Vegre megerkeznek 5 illetve 15 perces kesessel a többiek. Majd kiedrül, hogy a csajszi, Robert kolleganöje (Daniella) 7kor hivta az en kdevesem egyetlenem, hogy akkor felkor talalkozunk, es megsem en vagyok a hülye.... Hal eg ezt elötte mondta, igy meg tagadni sem tudta...

A film szörnyü volt. Nemet vigjatek... es kb olyan szintü poenok voltak bene, hogy a faszi elismetelte egymas utan a szot, hogy dugtatok, dugtatok es ezen az egesz mozi röhögött ( az egyetlen fasott magyart kiveve -ez en volnek) vagy hogy mondja a csaj: csinalok a hasambol feneket a faszi meg erre miert nem a cicidböl. (Ha-ha) es kb ez a poen volt az egesz film mozgato rugoja... :os most mit mondjak, szoknom kell meg a nemet humort.

 

ma delutan pedi kimentünk a kuytaval setalni  a homokbagyatavakhoz. Jo, nagyon jo meleg volt! :o)

Aztan megjöttünk en meg bevagtam egy hatalmas adag epret sok-sok porcukorral. Most meg olyan vagyok, mint egy mosott kaki, faradt es lusta.

Ugyhogy most nem is irok többet.

 

Bendeguz remelem jol van :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr1001048051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása