Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Rájöttem :o)

2009.03.31. 17:54 - Csigamami

Most, hogy odakerült és olyan, ahogy gondoltam, adatozzunk kicsit. :o)

Szóval az van, hogy mi most 9 hetesek vagyunk és utoljára 8 hetesen voltunk megultrahangozva. Apácska azt hiszem akkor kezdte el felfogni, hogy apácska lesz.

Na akkor az én picikém 2 cm-es óriási élienként fickándozott a pocakomban hihetetlen zakatoló kicsi szívecskével. Természetesen utána olvasgattam gyorsan tegnap (forduló napunk hétfő), hogy akkor most kb. hogy nézhet ki a kis drága. Mindenféle szakirodalom azt írta, hogy a kicsi elérheti a már akár 17mm-es nagyságot. Áhhh mondom, hát valami nem stimmel, csak nem fejlődik visszafele az a büdös kölök, legalábbis nagyon szeretném ha ilyet nem művelne. A 7. és 8. heti ultrahang után olyasmire számítottam, hogy vagy 3cm-es lesz. Anya szerint nem lineáris a fejlődés a pocakban, így nem törvényszerű, hogy megint 1 centit szedett magára, na de azért ajánlom neki, hogy ne korcsosuljon visszafele, mert akkor nagyon nagyon szomorú leszek.

Van képecskénk is. Majd azt is bemókulálom ide, de ennyire profi számítógépes még nem vagyok. Át kell tanulmányoznom Beo-s instrukciókat.

Na szerintem mára ennyi elég is lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr621037876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása