Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Rövid bejegyzés

2009.03.30. 15:47 - Csigamami

Csak gyorsan gyorsast írok pár sort, mert mennem kell Regensburgba (50km) a nőgyógyász nénimhez. Semmi különös, csak a szex tablettáimat kell feliratni, már csak 1 levél van belőlük. Aztán megemlítem neki, hogy előjött a Zorr- herpeszem, s hogy a kicsinek nem lehet e tőle baja.

Nem mellesleg, kismami gatyót vettem fel, sajna a farmerjaim elkezdtek szorítani, s egy-kettőn már a gomb sem ér össze. Vicces, világéletemben a csípőgatyókat szerettem, de most olyan jól esik ezt a gatyót a mellemig felhúzni :o) Vannak rajta kiskacsák is :o)... eléggé giccses, de sajna nem leszerelhető, no nem baj, úgyis csak 3 van rajta.

Fura, hogy eddig amúgy semmi különösebb tipikus terhes tünetem nem volt, de ma reggel óta elég szarul vagyok :o( Kezdődött hányingerrel, s most mintha kicsit légszomjaznék. Na remélem elmúlik.

Délután, ha megjöttem és van még kis időm kicsinosítom kicsit az oldalt. Beo segítségével (EZÚTON IS KÖSZÖNÖM!!!) számítógépes analfabetizmusom egy új fokára lépek, azért nem múlt időben írok, mert az még egyáltalán nem biztos, hogy sikerül is... Meglátjuk :o)

Na de most röppenek, Robert egy utalási bigyóját is gyorsast be kell dobnom a bankba.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr301035385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása