Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Ideges és nyűgös

2009.06.13. 11:24 - Csigamami

... és ezt az én kúrva jó fej vőlegényem nem tudja megérteni.

Tegnap este ugyanis moziban voltunk, fél éjszakai előadáson, ami azt jelenti 2kor lett vége, akkor még haza aztán valamikor fél 3 körül kerülhettünk ágyba. Előtte egész délután a városban rohangáltunk, aminek meg is lett az eredménye. Befeszült a pocakom és úgy is maradt jóóóó sokáig. Baromi kellemetlen volt, arról nem is beszélve mennyire rohadtul fájt.

Na mindegyis. Mivel az én kedvesem ugyi nem tud aludni, ugyan már akkor én se aludjak. Reggel fél 10kor felhúzza a redőnyt, amilyen hangosan csak lehet, kinyitja az erkély ajtót, csak mert a hátsó szomszéd épp házat alakít át (fúr, kopácsol, meg ami hozzá tartozik, plussz a 3 éves gyerek ideges a zjoktól és mint minden normális pici megpróbálja felülordítani ezeket az ütve fúrásokat).... Na ettől már ideges lettem. Aztán mikor kinyitom a szemem, elkezd velem jópofizni, röfögni meg ilyenek 3 cm távolságból a fülembe. Pont erre van szükségem, mikor amúgy is hulla vagyok. (Na de legalább a vérnyomásom kávé nélkül is tuti megugrott)

Aztán nagy nehezn kivakarom magam az ágbyól, Ő persze 8 óta ébren és nem tud magával mit kezdeni... Erre ő, hogy mi a baj? Mondom semmi csak bunkó vagy. (nem is fűztem többet hozzá) Persze Ő ezt nem érti... és akkor ezek után, mikor elkezdem a kávét összedobni, közli velem, hogy hogy néz ki a konyha (tegnap este nem mosogottam el) és hogy a nappaliban is mekkora por van. ESZÉBE NEM JUTOTT VOLNA mondjuk bepakolni a mosogatógépbe, vagy felporszívózni, NEM-NEM.... felébreszt engem aztán elkezd baszogatni. Hát mostan tuti ég nincsen vérnyomás problémám... :os....

ÁÁÁÁÁÁÁÁ

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr821182399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.06.13. 12:37:33

Ezek a vőlegények/férjek tudnak néha ilyenek lenni....
nem tudtad, hogy a tisztaságot, rendet, vasalt ruhát stb. csak akkor veszik észre, ha nincs megcsinálva??????

Nyugi, ma ilyen napja van/volt holnap megint minden szuper lesz!

És persze ettől függetlenül szereted... szóval evvan. :)

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.06.13. 22:42:15

tessék pihenni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


süti beállítások módosítása