Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Rózsaszín

2009.06.08. 12:04 - Csigamami

De nem Párduc... Nem, nem... Konyharuha, Teljes új konyharuha készletem van, gyönyörű egyöntetű rózsaszínek.

Nem, nem úgy vettem őket. Konyharuhát mostam a hétvégén. Az egyikben volt piros. A fene gondolta, hogy egy konyharuha eresztheti a levét. Hát ersztette. Így 1 kivétellel a Zösszes konyharuhám rózsaszín. (Még szerencse, hogy nem foltos, csodaszép babarózsaszín :o) ) Nem ba fő a változatosság. Hél ég a konyharuhákat nem szeretem semmivel sem mosni csak egymással, így mást nem ért ez az aprócska baleset :o)

- 2 kiló. De, hisz már tudjátok teszek rá. :o) Csak így a pocakom is kisebb lett... pedig már olyan cukker gömböc volt. Ma reggel megint majdnem láttam "Sárikámat", de persze, ahhoz laposnak kéne lennie :o)  Hála égnek nem az :o) Gömbölyödik a kis manó meg ringlisezik benne :o) Helyes, tegye is, még van helye :o)

Tegnap megint voltunk Monikánál-Heribertnél és a csöpp kiscsajoknál :o) Kaptunk 4 karton babaholmit! :o) Hihetetlen! Olyan jól néznek ki! De komolyan! Mert ugye azért az ember elfogadja és nagyon nagyon hálás érte, de azért titkon itthon kiválogtaja, hogy mi az amit már annyira itthon sem adnék rá. (Nyúlott, gumi elszakadt vagy megvásott stb...) De ebben a 4 karton ruhában, egyszerűen nincs ilyen darab. Tökéletesek, szépek és nem utolsó sorban vagányok! Nagyon vagányok! :o) Majd csinálok róla képeket is, de persze most nincsenek itthon, mert tegnap meg kellett mutatni Robert szüleinek, aztán eleredt az eső, így nem lehet kivinni a kocsihoz a kartonokat... :oS én már nem vitatkozom ilyen hülyeségeken.... Szóval lesznek képek is :o) Plussz kaptunk egy ilyen hát... izét... nem tudom mi lehet a neve magyarul. Ez egy olyan izé, amibe a gyereket, míg nem tud ülni bele rakhatod és megsem a hordozóban ül félkifliben a pár hetes gyerek, hanem fekszik ebben az izében, amiben hintáztatni is tudod és ha még magától nem ül később, egy kicsit félülésbe is tudod állítani, aztán míg nem növi ki egy darabig etetőszékként is funkcionálhat. Aztán gondolom, amint elkezdt a gyerkőc aktívan mocorgoni, maximum teknős béka hátán páncélnak jó... Na jó, gondolom eddig nem illik bent hagyni a gyereket... De biztosan jó dolog lehet :o) Majd ezt is lekapom :o)

19. hét! :o) Híjj az anyját! Hihetetlen! :o) Lassan félidő. Ami már csak azért is érzéki csalódás, mert ilyenkor az ember szívesen mondja, hogy na mégeccer ennyi, csak épp napról napra kevesebb. A valóság pedig, hogy igaziból még 4 hetet kell kihúznod, hogy azt mondhasd, hogy mégegyszer ennyi, mert az első 4 hétben vagy foggalmad sem volt róla, hogy terhes vagy, vagy csak remélted, hogy terhes vagy, rosszabb esteben 5 hét, mire a teszt is kimutatja és minimum 6 míg az orvos is rábólint.... Tehát, a 100% tuti érzés az nem mégeccer ennyi. Arra még várni kell, míg azt mondhatod mégeccer ennyi... De tény, innentől fogynak és nem mennek a napok :o) Azaz majd a felétől. Nekem még egy hétig mennek.

Pocakfájás. Talán jobb. (kop-kop-kop) Pénteke, s szombaton nagyjából meg tudtam ülni (feküdni) nyugodtan. Mivel tegnap jobb volt, természetesen egész nap sürögtem forogtam, reggel gyorsan a konyhát ráncba szedtem, aztán megfőztem az ebédet, gyorsan még a nappalit, előszobát, konyhát kiporszívóztam, mostam (művészkedtem) konyharuhákat, s aztán mentünk süti-grillezni.... S ugyebár 2 eleven kiscsajszi... Pihenni nem lehet. Meg aztán tudatosan figyelsz rá, bármilyen édesek nem emeld meg őket, de mivel szeretnek, vagy belemásznak az öledbe, vagy mikor a kisebbik fejreesik a csúszdáról, nem fogok legugolni mellé, hogy megnyugtassam, hanem felkapom és szorosan megölelgetem, hogy megnyugodjon....  Szóval a mai napom lájtosra tervezem. Olvasgatok, kicsit angolt tanulok estébé.

Talán a hétvégéről ennyit. :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr781171197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.06.08. 13:51:56

Pihenőszéknek hívják azt az izét mifelénk..... Tökjó, hogy ennyi mindent kaptatok!!!
Lustulós napot tessék betartani! És igen, mindjárt félidő!!!!


süti beállítások módosítása