Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kismamás "élmény"

2009.05.14. 10:49 - Csigamami

Tegnapesti szokásos, kutyasétáltatós-összebújós sétánk alatt összefutottunk egy ismerőssel, aki a babakocsiját tolta, benne az 5 hónapos kisfiával, aki a sportkocsiból minden irányba kilógott. A gyerek konkrétan úgy néz ki, mintha 1 éves lenne. 3 hónapos korában vették neki a sportkocsit, mert nem volt már az a kosaras, hordozhatós, egyáltalán olyan újszülöttesformáknak való babakocsi, amibe belefért volna. Hatalmas az a gyerek...

Nos és Ő ugye jól ismer engem és nem látott már 1 hónapja. Tudja azt is, hogy terhes vagyok.

  • - Hellooooo!
  • - Hellooooo!
  •  Réka: Na mizu?
  •  Helene: Te sosem fogsz már kerekedni?

(Mivel nagykabát volt rajtam, úgy döntöttem lehúzom a cipzárt és megmutatom neki, hogy már igenis látszik valami)

  • Helene: Hát... Igazán nagy fantázia kell hozzá, ha látni szeretnék valamit....

Ennyiben is maradtunk a pocakomat illetően. Pedig igenis látszik már!!!! (Robert és én, mi látjuk...)

Tegnap fedeztem fel a 12. heti vizsgálatos lapon (amit ugye végre mgekaptunk), hogy az ultrahang szerint ma töltjük a 16. kerek hetet. Ami szerintem kb stimmelhet is, mert az én számolásom szerint nem akkor fogantunk, mint a menstruációm szerint. Ugyanis ugyebár Bendegúz nem volt feltétlen tervezett baba és nekem 2 peteérésem volt február elején 2 nap különbséggel és mi csak egyetlen egyszer édiskedtünk abban a hónapban, mégpedig a 11. napomon (Peteérés - 9. és 12. napon volt), mivel úgy néz ki kisfiú a lelkem, ezért a 12. napi peteérésből kellett összejöjjön. (Tudjátok, mert a petesejt csak XX és a hímivarsejt XésY... Az X-esek eléldegélnek akár 5 napot is, így akár 5 napot is képesek várni a megfelelő ágyikóra (petesejtre), míg az Y-ok kipurcannak pár óra alatt. Így meglehetősen befogadó képes állapotban kellett, hogy legyen 12. napomon a petesejtem, ha Y kiskatona jutott be rajta). Szóval az én peteérésem nem a 14-15. napomon volt, ahogy a Zember számolna... Úgyhogy akár stimmelhet is a meghatározás. Na nem baj, azért én maradok annál, hogy ma vagyunk 15 hét és 3 naposak :o)

:o)))) IGENIS VAN MÁR POCAKOM!!!!! (de mindenesetre, mintha egy meggymagot lenyeltem volna ;o) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr511120926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.05.14. 21:11:41

tessék képet feltenni majd én eldöntöm :)

Csigamami 2009.05.15. 10:32:40

@beo: IGENIS! :o) Rajta leszek a Zügyön ;o)


süti beállítások módosítása