Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Cigány utcazenészek

2009.05.14. 16:39 - Csigamami

Most jövök a városból... A főtéren zenélt egy cigány család (elég népes), gondolom eleve utcazenész család. Volt nekik egy harmónikájuk egy gitárjuk talán egy furulya és kész.... és érzékeket borzongató csodálatos hangjuk. Te jó ég! Annyira csuda jó zenét csináltak, hogy na. Sírnom kellett. Egyébként is szokásom volt nem terhesen is, ha valami olyan zenét hallottam ami nagyon szép volt, akkor sírnom kellett. Hát most is sírtam, a város közepén és mosolyogtam rájuk, nem kellett nekik egy darab kihangosító sem, mégis az egész főteret betöltötte a hangjuk. Csodálatosan énekeltek. brrrrrr :o)))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr991121638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása