Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kipróbálom magamat :o)

2009.05.12. 14:48 - Csigamami

Vacsira most olyat csinálok, amit még sose nem csináltam :o)

 

Robert nagyon szereti a spárgát és itt most spárga szeozon van. Na de én otthonról nem ismerem a spárgát, legalábbis nálunk Somogy-megyében vagy a környezetemben nem igen volt ismert.

Így hát ma leinformáltam kaja szünetben Robert anyukáját, hogy mi ez hogy szokás csinálni, mennyi kell belőle stb. Megkérdeztem, hogy hallal finom e. Mondta, hogy hát Ő azzal nem szokta de nem hagzik rosszul. Szóval ma sülthalfilé lesz spárgával és főtt kruplival, Holland mártás hozzá.

Mióta vackor a pocakomban van, igyekszem odafigyelni, hogy heti egyszer hal is kerüljön az étrendbe, így most ez az újításom. Roberttől már meg sem kérdezem mit szertene enni, mert 10 esetből 10szer ha rákérdezek, fóliás krumplit. Na nekem a fóliás krumplitól már herótom van, meg egyáltalán a krumplitól, de őszintén most kivételesen a spárgát én sem tudnám rízzsel elképzelni.

Tegnap a változatosság kedvéért fóliás krumpli volt... :o) Úgyhogy én maradtam a pirítósnál tyúkmájkrémmel és ubival. S megsütöttem az almáspityét is, aminek a receptjét a tegnapi anyával való msnezésből megtudhatjátok.

Majdnem sikerült :o) Az aprócska szépséghibája talán csak annyi lett, hogy az alma eltűnt  2 tészta között, mert a hülye tészta annyira feljött, amennyire akkor sem jönne fel, ha imádkoznék neki (normálsi esetben).

Persze azt elfelejtettem anyától megkérdezni ki kell e vajazni a tepsit, de arra jutottam, ha nem kéne biztosan mondta volna, mert ismer már annyira, ha nem mondja én mindent kivajazok. Még a sütőzacskót is. Még szép, az a biztos. Akkor tuti nem ragad. Úgyhogy kivajaztam kimorzsáztam. Nem is ragadt oda.

Még szerencs hogy a kicsavart almalevét nem öntöttem ki, így abban tunkolva egész almáspite fílingje volt a dolognak. :o)

NA megyek takarítok meg pakolgatok, mert nemsokára indulunk!!!! :o) Péntek már a nyakunkon, kivasalom, amit ki kell ( magamat ismerve nem kell semmit ) bepakolom azokat a ruhákat, amiket már biztosan bepakolhatok. Pl: Rövidujjú felsők, ahogy elnéztem az előrejelzést pettyet jobb idő van mifelénk, mint ittennék. Mivel itt a röviujjúkat max. csodálhatom a szekrényben, simán bepakolható állapotban vannak, akárcsak a szoknyák és a rövidnacik. Mivel ugyi kismama formám még messziről sincs, így hát egyelőre mindent tudok még hordani :o) Aztán sampont meg fogkrémet, egy fésűt, öveket, sminkest, csetreszek, ketty-püttyök, ezek már mind mehetnek bele a puttonyba :o)

Na menek is. :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr601117212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.05.12. 18:14:01

Szia!
Nos a bloggal az a helyzet, hogy mivel tagnak jelöltelek és küldtem meghívót így láthatod az én admin felületem egy részét. Belekontárkodni nem nagyon tudsz, ahhoz adminnak kellene lenned nálam is. Hogy miért keveri össze a bejegyzéseinket, azt nem tudom, nálam mindenki egykülön kis fülön van felül, akihez van meghívóm...
Puszi!


süti beállítások módosítása