Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Tegnapi napunk.

2009.04.18. 10:27 - Csigamami

Mivel Robert még alszik és nem szeretnék zörögni a házban bevetettem magam a számítógép elé, pedig lenne bőven mit tennem... Legvégső esetben 11kor nekiállok a napnak.

Szóval, tegnap:

Városban rohangálás: Robert vércsoport igazolványát felkutatni, mert a dokotr nénink már nagyon akarja, de még mindig nem kaptuk meg (4 hete). Beutalót kérni a nőgyógyászhoz, mert ebben a negyedévben először szemorvosi vizsgálaton voltam és ott fizettem be a 10 €-t ... és hogy ezt ne kelljen mégegyszer megtennem a szemorvostól kellett kérnem egy beutalót a nőgyógyászhoz :o)))) Tudom vicces,de ez van itt és működik :o)

Aztán utána gyorsan a rehab központba időpontot kérni gyógytornára. (Mindenhol vagy fél órát vártam) aztán haza. Roberttel együtt érkeztünk, gyors átöltözés rohanás a közjegyzőhöz. Papírok aláír, tegnap délután 3 óra óta hivatalosan is telek tulajdonosok vagyunk :o) KÖSZI APA!!!! :o)

Aztán be a Bajor erdőbe. Akkor már nagyon rosszul voltam, mert jobb híján mivel nem jönnek rám már a gatyáim (végre)- pontosabban rámjönnek, csak nem tudom begombolni őket és mondjuk ez egy csini gatyánál nem szép, a farmerokat meg még tudom hordani......- szóval ezért szoknyát kellett húznom harinnyával. De a harinnya úgy szorította a pocakomat, hogy már annyira nagyon fáj, hogy már feküdtem az autóban :os

Aztán Bendegúz éhes is lett és már az ájulgatás kerülgetett délután 5 körül annyira éhes voltam. Bendegúz mindenáron Lecsót akart enni, de annyira, hogy világosan a tudtomra hozta, "Anya, ha nem kapsz Lecsónak valót "ölnöd" kell érte" hát a gyilkosságosság helyett 5 boltot bejártam és sehol nem kaptam normális paprikát, úgyhogy Kaliforniai paprikából csináltam (1 piros, 1 narancssárga és 1 zöldből), meglepően Lecsó íze lett. Kaptam Debrecenit bele, úgyhogy nagyon jó lett :o)

Aztán ekkora már fél kilenc volt mire befejeztük a vacsit és a annyira fáradt voltam, hogy még megnéztem egy filmet és olyan 11 körül elmentem alcsiba (kicsit talán később, de éjfél előtt)

Nagyon tömören ennyi.

Ma van a pocakfotó nap. Tehát ma fognak elkészülni a 11 hetes fotók. (11 hét 5 naposan, mindig ekkor csináljuk) Az egyetlen problémám, hogy Robertnek elég rövid az agya, vagy nem tudom, de ezen a téren tuti van valami fogyatékossága. Minden egyes esetben elmondom neki, hogy a CICIMET NE FÉNYKÉPEZD BELE, mert fel akarok végre rakni pár fotót a netre.... Ha a hasam nincs is benne tökéletesen, de a CICIK mindig telibe vannak kapva :os Úgyhogy ma bikiniben lesz a fotózás.

Na kb. ennyi. Ha valami izgalmas van még jelentkezem. (ma szeretnék bicajt venni, kérdés találok e olyat, amelyikbe beleszeretek)

Beáékért izgulunk, még mindig semmi hír.....

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr511072338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása