Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Eljött a reformok ideje :o)

2009.04.16. 10:00 - Csigamami

 Na lássuk csak! Beáék kórházban, kíváncsi vagyok, hogy haza vagy szülni jönnek-mennek :o)

Most már igazán reformálok, mert tudom, hogy már páran vagytok, akik néha ránéznek az oldalamra :o) (plussz-mínusz látens látogatók) Sőt képzeljétek! NANI-val és a kis életkével a pocakjában majdnem egyidősek vagyunk :o) Sőt, amit el tudtam olvasni Nani blogjából, neki is vannak/voltak azért gondjai az elején, de remélem innentől már jól leszünk ! :o) Hajrá nekünk!

Na nekiállok ennek a linkblog-oldaldoboz-számok-beírom-belinkelem-odaizélom-húzom-meg mentem meg ilyenek. Az eredmény egyelőre nem garantált... :o) (Különösen, hogy a vérnyomásom egyelőre alszik....)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr161068131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.04.16. 15:04:30

Na igen, végre valaki! És egészen pontosan azt hiszem 2 nap van közöttünk, én elvileg október 30-án szülök! Látom sikerült a linkelés..:))

Csigamami 2009.04.16. 15:16:45

@Nani: :o) Nekem 200 van még vissza neked már csak 197 :o) Szóval Ti nagyon idősek vagytok már :o) Örülök, hogy rám találtál :o)


süti beállítások módosítása