Bendegúz hétköznapjai hétvégéstől

mikor, mit és hol csinálunk kettesben és apával... mikor hogy érezzük magunkat és hogy fejlődünk... Atrocitásaink kavalkádja enyhe eufóriával fűszerezve

Sokat jártok erre?

Bendebubus

Lilypie 6. - 18. Ticker

Ennyien vagytok most itt

Ránk pillantottak

  • Edina88: Szia. Én is szoktam jönni, hogy hátha írsz. Meghívót szeretnék kérni, ha lehet: tigyi.edina[kukac]... (2012.06.07. 20:44) :o)
  • nora72: Nagyon aranyos jó lenne,ha sűrübben írnál:) (2011.01.18. 11:33) Nagypapa vs. Bende
  • Vivi93: Szia Réka! Jó hogy írtál.Éppen tegnap néztem meg hogy írtál-e errefől most reggel is benézek és ír... (2010.10.20. 08:02) Jövök és írok ide is :o)
  • Lusthie: tiszta gáz, de pont ezt nem tudom olvasni, a másikat igen :S lusthie@hotmail.com hátha még erre j... (2010.08.14. 21:34) Költözöm!!!!
  • jekyll-fan (hjiezkif): én is ugyanezért szoktam benézni (azért nem mindennap, mert arra nincs időm, de azért egy jópárszo... (2010.05.25. 10:39) Ennyien?!?

Kari meg ami hozzátartozik

2009.12.28. 11:55 - Csigamami

Alapvetően jól telt a karácsonyunk. Egyébként meg sok veszekedeéssel...

Mert megint elvárták volna, hogy a 2 hónapos gyerek alkalmazkodjon, sőt nem volna, hanem kellett is. Lévén egeész jól nevelt vagyok nem sértettem meg senkit. Cserébe felrúgtam Bende már egész jól kialakult napirendjét, amiért azóta is szopok. Effektíve ÉN egyedül, gyakorlatilag meg ugye Bende is.

Szóval legközelebb nem napirendet fogok rúgdalni, hanem parasztokat. Paraszt nagyszülőket...

A másik, amiért viszont összevesztem anyóssal, apóssal, apukával... mert elvettem a gyereket a 120. 5 centiméterről szembevakuzásnál. Illetve befogtam a szemét. Ne tudjátok meg mit kaptam... de leszartam. Aztán felajánlották, hogy figyelnek kicsit a picire, így 3an én meg alhatok. Először örültem, mert a fáradtságtól nem láttam át a szitán. Aludtam másfél órácskát. Őszintén remélem, hogy a gyereknek nem lesz látáskárosodása, s ezt a gyerek érdekein kívül melegen ajánlom mind 3uknak is... Ellenkező esetben megölöm őket. Felkelek és jönnek, hogy nézd micsoda szép képek!!!! Valóban. Csak épp kb 50-60 kép ( ami a másfél órába belefért ) 3 és 5 centi távolságból full vakuval, kivétel nélkül. Én már bőgtem... Felnőtt emberek és ennyire HÜLYÉK!!!

Ez volt az én Karácsonyi hangulatom. Ez 22-én kezdődött és tartott 27-éig. Miért?

22: Anyós névnap

23: Anyós szülinap, Anyós-Após házassági évforduló

24, 25, 26: Karácsony...

Persze, hogy itt ette őket a fene Szent este is... Éjfélig....

Utána fürdethettem, teregethettem, mosogathattam, fél 3kor estem ágyba. Kúrva meghitt volt... (Igen Robert a kanapén aludt)

25-én fél 4ig ki sem tudtam szállni az ágyból. Nagyon szarul voltam... Szédültem, fáradt voltam. Ja és Robert megpróbált velünk aludni fél 3tól. Mivel a gyerek napja tökéletesen a feje tetejére volt addigra állítva, naná, hogy nyugtalanul aludt, óránként kelt, fájt a hasa, nyűgös volt. 5kor Robert jól lebaszott, hogy miért nem tudom elhallgattatni, majd átvonult a ház másik végébe, mert Ő aludni akar. ( Én nem )

26: 1 órára mentünk a szülőkhöz ünnepi ebédre. (semmiben sem volt más, mint egyébként) Ha már ott vagyunk, jön após testvére és élettársa fél 4kor maradjunk ott addig, oké...( Bendét végre pont sikerült elaltatnom mikor megérkeztek... hát persze egyből meg kellett nyúzni, nehogy tudjon már aludni szerencsétlen gyerek... azt hiszem itt bőgtem el magam másodszor...szigorúan a wc-ben, nehogy megsértsek valakit...)Orbitális barom vagyok na... Ha már ott vagyunk sütizzünk... Persze... 8kor hazaértünk. Beszélni akartam anyával skypeon. Robert besértődött. Ezért én meg elmondtam neki a mihez tartást...

Na majd még jövök, mert most ébred Bendus. 2re megyünk 2 hónapos curira. :o(((

A bejegyzés trackback címe:

https://pocaklak.blog.hu/api/trackback/id/tr281627962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.12.28. 14:24:33

Ó te jó ég ! Hát senki sincs aki megértene? Én is rosszul vagyok amikor egy fél nap után végre elalszik Dávid és akkor a sok értelmes rokon meg jár be 5 percenként. hogy felkelt-e már, meg nehogy végigaludja már azt az 1 órát mig itt vannak. (az mindegy, h a gyerek fáradt), és persze annyiszor járnak be meg susmognak mellette mig felkel, és nyűgös és akkor megkapom én, hogy majd nálam megnyugszik. Na, ilyenkor küldeném el őket a francba!!!
Szerintem alakitsunk egy gárdát és verjük meg az ilyen rokonokat ! :))

beo · http://bogyokank.bloglog.hu 2009.12.28. 16:43:59

óóh hát én nem értem miért ilyenek... kitartás

Niki- picurAnyu 2009.12.29. 08:59:34

:o( Sajnálom, hogy így alakult.

Heni85 2009.12.29. 16:55:03

Úgy sajnálom. :((( Nem lehet könnyű Neked, de ki kell tartanod és erősnek kell lenned, márcsak Bende miatt is. És továbbra is ragaszkodj az elképzeléseidhez, mert különben a fejedre nőnek.
Vigyázzatok magatokra! Puszi

Ametiszt86 · http://lilianank.blogspot.com/ 2009.12.30. 13:35:22

Háááát Réka, csodállak... Engem ilyen helyzetekben nem érdekelne, kit bántok meg... Biztos, hogy nem hagynám szó nélkül... Én pl. szóltam azért is, hogy ne fogdossák Lili kezét, s ne vakuzzanak a szemébe. Akinek meg esetleg nem tetszett, hát így járt...

Lusthie 2010.01.07. 18:13:22

Aztamindenit! Én tuti nem lennék jólnevelt! Apósomat imádom, mégis simán beszóltam, ha vmi nem tetszett, vagy nem úgy volt/van, ahogy én gondolom. Sóginénim már kevésbé nagy szájúú...

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2010.01.08. 20:13:49

Atyaég..remélem nem lesz legközelebb, de valahogy olyan sejtésem va, hogy de. Na de akkor leszel szíves felvenni a fapofát és elmondani az érdekelteknek, hogy milyen viselkedést vársz el tőlük. aztán. ha nem megy, mármint a viselkedés, akkor addig mindenki marad a seggén. Basszus mekkora vadparasztok :SSSSSSSSSS
Inkább sértődjön anyósapós meg az ángyom stb, d a fiad se nem bazári majom, se nem kísérleti nyúl.... basszus....


süti beállítások módosítása